فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

ردیابی خودرو در گرگان

ردیابی خودرو در گرگان در این سال ها رشد و توسعه قابل توجهی داشته است. گرگان نیز یکی از کلانشهرهای مهم ایران است که همانند دیگر کلانشهرها بلحاظ اقتصادی و صنعتی توسعه فراوانی یافته است و همزمان با توسعه صنایع، کارخانجات و دیگر واحدهای تولیدی و صنفی بطور مسلم نیروی انسانی و ناوگان حمل و نقل نیز در این واحد ها گسترش می یابند. از این رو، لزوم استفاده از تجهیزات و امکانات مراقبتی و امنیتی همچون ردیاب خودرو و ردیاب شخصی بیش از پیش محسوس است. شهر گرگان مرکز استان گلستان و یکی از کلانشهرهای شمالی کشور است و پتانسیل های فوق العاده رشد اقتصادی از طریق گردشگری، تجارت و صنعت را دارا است.

بجز شهر بزرگ گرگان سایر شهرستان های استان گلستان نظیر گنبد کاووس، بندر ترکمن، بندر گز، علی آباد کتول، مینودشت، کردکوی، رامیان، کلاله و … در سال های اخیر همگام با کلانشهر گرگان، رشد اقتصادی و صنعتی بسیاری داشته اند و استفاده از خدمات ردیابی خودرو و ردیاب شخصی در این شهرستان ها نیز رواج بسیاری یافته است. استان گلستان موقعیت منحصر بفرد و فوق العاده ای دارد و انواع صنایع در زمینه های صنایع ساختمانی، کشاورزی، لوازم پزشکی، مواد غذایی، خودرو و … با قدرت هر چه تمام تر به فعالیت مشغول هستند. این موضوع به وضوح نشان می دهد که تمام کارفرمایان و مدیران مجموعه های مختلف در شهرهای مختلف استان گلستان بخصوص کلانشهر گرگان از بکارگیری ردیاب های خودرو و ردیاب های شخصی برای مدیریت ناوگان خود بصورتی دقیق تر استقبال نموده اند. ردیابی خودرو در گرگان و دیگر شهرستان های استان گلستان موجب شده که فعالیت ناوگان بهینه تر، امنیت پرسنل و ناوگان بیشتر و راندمان مجموعه بالاتر رود.

در واقع با بکارگیری ردیاب خودرو در گرگان و حومه در ناوگان مجموعه های صنعتی و تولیدی، مدیران، رؤسا و کارفرمایان می توانند در بهترین حالت ممکن، ناوگان خود را رصد و کنترل کنند که این موضوع، افزایش راندمان و کارایی پرسنل و ناوگان، کاهش هزینه های احتمالی و در نهایت بهبود وضعیت اقتصادی را بدنبال خواهد داشت. ردیابی خودرو در گرگان و شهرستان های دیگر استان گلستان، یک راهکار عملی برای بهینه سازی و توسعه کسب و کارهای مختلف در این نقطه کشور است.

ردیابی خودرو در گرگان

دفتر فروش و نمایندگی ردیاب خودرو در گرگان

شرکت کوشاریزپردازه، دفتر فروش و نمایندگی ردیاب خودرو در گرگان و همچنین سایر شهر های کشور را داراست و در آنها تمام خدمات و محصولات با کیفیت بالا ارائه می شوند. شرکت کوشاریزپردازه با هدف جلب رضایت و خوشنودی کاربران خود با قدرت هر چه تمام تر و همگام با کیفیت جهانی فعالیت می کند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نمی کند.

نام شهر :  گرگان

نام شرکت : کوشاریزپردازه

تلفن تماس و پشتیبانی دفتر مرکزی   09129342927 :

نماینده :

آدرس نماینده: گرگان، خیابان رسالت، رسالت 27

تلفن تماس و پشتیبانی نماینده :

خدمات ردیابی خودرو در گرگان

شرکت کوشاریزپردازه با سابقه ای 15 ساله در مورد عرضه خدمات دقیق و تخصصی ردیابی خودرو و مدیریت ناوگان و با تجربه ای طولانی و تخصصی بروز به انجام خدمات ردیابی در گرگان و حومه مشغول است. لازم به ذکر است که این شرکت از مطرح ترین و تخصصی ترین برندهای موجود در اروپا، دستگاه های ردیاب خودرو را ارائه می دهد و همچنین  نرم افزار ردیاب خودرو KingGps  را که معتبرترین و شناخته شده ترین در نوع خود است بوسیله شرکت کوشاریزپردازه ارائه می شود. به همین دلیل، این شرکت توانسته بواسطه ارائه خدمات ردیابی خودرو در گرگان و سایر شهرستان های استان گلستان به شکلی حرفه ای و قابل قبول، رضایتمندی مشتریان خود را بدست آورد.

دستگاه ردیابی خودرو چیست

ردیابی خودرو به زبان ساده همان تعیین موقعیت و اطلاعات مرتبط به خودروی مورد نظر است که توسط ردیاب های متصل به وسایل نقلیه صورت می پذیرد و شما را در هر لحظه از شرایط و محل خودروی خودتان مطلع می کند. این روزها می توان انواع ردیاب ها را یکی از مهمترین و دقیق ترین تجهیزات ایمنی نامید که کاربردهای فوق العاده ای دارند و از به سرقت رفتن خودرو و یا بروز خسارات احتمالی جلوگیری می کنند. اصلی ترین دلیل پیدایش ردیاب ها، تأمین امنیت و ایمنی است. ردیابی خودرو موجب می شود که ما در هر لحظه از مکان و اطلاعات مربوط به خودرو آگاه شویم و بر آن کنترل داشته باشیم. در سطح وسیع تر و در تمامی کسب و کارها بدلیل گسترش چشمگیر ناوگان حمل و نقل و نیروی انسانی، لزوم استفاده از ردیاب ها بیش از پیش محسوس و ضروری است. استفاده از ردیاب خودرو علاوه بر تأمین امنیت ناوگان و پرسنل، راندمان کاری را نیز افزایش می دهد و به توسعه صنعت و بهبود وضعیت اقتصادی کمک شایانی می کند.

دستگاه ردیابی خودرو چیست

دستگاه های ردیابی خودرو در گرگان

ردیاب خودرو (GPS)، دستگاهی با اندازه ای بسیار کوچک (در اندازه یک گوشی موبایل) می باشد که درون آن یک سیم کارت قرار گرفته و داخل درب اتومبیل ، داخل سقف و یا داخل داشبورد قرار می گیرد ، سیم کشی ردیاب بسیار ساده و آسان است و قابلیت تعبیه بر روی انواع ماشین های داخلی و خارجی و خودروهای سبک و سنگین را دارد.

شرکت کوشاریزپردازه با استفاده از برترین و مدرن ترین دستگاه های ردیاب که تولید شده توسط مطرح ترین برند های اروپایی مانند Teltonika، Ruptela، BCE، Meitrack و … هستند خدمات ردیابی در گرگان را انجام می دهد. خدمت بسیار مهم و کاربردی دیگر که توسط این شرکت ارائه می گردد خدمات ردیابی شخصی می باشد. ردیاب های شخصی بعنوان پرکاربردترین و دقیق ترین ردیابهای موجود دارای ویژگی های منحصر بفردی از جمله وزن بسیار سبک، اندازه کوچک و دارا بودن قابلیت حمل می باشند و در مواردی مانند ردیابی افراد بیمار، افراد سالمند، کودکان و سایر اعضای خانواده، ردیابی حیوانات خانگی و … بکار می روند.

برای اطلاع دقیق از دستگاه های ردیاب خودرو با کیفیت فوق العاده برای عرضه خدمات ردیابی خودرو در گرگان و سایر شهرهای کشور توسط شرکت کوشاریزپردازه به لینک های زیر مراجعه نمایید.

نرم افزار ردیابی خودرو در گرگان

شرکت کوشاریزپردازه نرم افزار ردیاب خودرو KingGps را به عنوان یکی از پیشرفته ترین و معتبرترین پلتفورم ها و نرم افزارهای ردیابی برای مشتریان و کاربران خود در نظر گرفته و آنها می توانند با پرداخت ماهیانه مبلغی مناسب از همه قابلیت ها و خدمات این نرم افزار برخوردار گردند. همچنین نرم افزار ردیابی کارمندان فوق العاده ای که توسط این شرکت ارائه می شود نرم افزار ردیابی کارمندان KingPlus است و دارای یک اپلیکیشن دقیق و با کیفیت می باشد که بر روی گوشی هوشمند نصب می گردد و مدیران این امکان را پیدا می کنند که با رصد و کنترل دقیق پرسنل و ناوگان خود در هر موقعیت و شرایطی به مدیریت ناوگان خود به بهترین شکل ممکن بپردازند.

مشتریان خدمات ردیابی خودرو در گرگان

شرکت کوشاریزپردازه درباره ارائه خدمات ردیابی خودرو در گرگان و یا ردیابی جی پی اس (ردیابی Gps) یا ردیاب ماهواره ای با برندها و سازمان های بزرگ و نام آشنایی همکاری می کند.

فروش ردیاب خودرو در گرگان

ردیاب خودرو در گرگان در مدل های مختلف با کاربردهای گوناگون همراه با گارانتی یکساله از برندهای با سابقه و مطرحی همچون Teltonika و BCE و Meitrack و Ruptela در دسترس هستند و به فروش می رسند. این فروش در تمامی نمایندگی ها در سراسر کشور نیز وجود دارد.

برای کسب اطلاعات کامل در این زمینه به منوی ردیاب خودرو واقع در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید و فهرست ردیاب ها را که متعلق به برندهای نام برده هستند مشاهده نمایید. برای مشاوره تخصصی با شماره 09129342927 تماس حاصل نمایید.

شرکت کوشاریزپردازه تلاش می کند تا بهترین پیشنهادهای نرم افزاری و سخت افزاری را پس از بررسی شرایط و موقعیت ناوگان شما به شما ارائه دهد تا با استفاده از آن امکان مدیریت بهتر و بهینه تر ناوگان خود را داشته باشید.

برای خرید ردیاب خودرو در گرگان و استفاده از خدمات مدیریت ناوگان با کیفیت بالا و بصورت حرفه ای با ما در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط ردیابی خودرو در گرگان

ارائه 
خدمات تخصصی ردیابی 
دستگاههای ردیاب خودرو 
نرم افزارهای ردیاب خودرو 
در گرگان