فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

ردیاب آهنربایی کانکاکس مدل AT4

ردیاب‌ها با توجه به نوع و کارکردشان در دسته بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند. ردیاب آهنربایی کانکاکس مدل AT4 یکی از مناسب‌ترین و عالی‌ترین ردیاب‌ها برای ردیابی خودرو است. این ردیاب کاربردی توسط برند کانکاکس طراحی و تولید شده است. مقر اصلی این برند در کشور چین است. مهم‌ترین نکته‌ای که باید در هنگام خرید یک ردیاب به آن توجه داشته باشید، ابعاد آن و همچنین مدت گارانتی و خدمات پس از فروش آن است.

ردیاب آهنربایی کانکاکس مدل AT4
کانکاکس AT4

از این ردیاب می‌توان برای ردیابی خودرو، موتورسیکلت و شخص استفاده کرد. در مسیریاب‌ها دو ویژگی از اهمیت بالایی برخوردار است، یکی ابعاد و دیگری میزان استحکام ردیاب. ردیاب آهنربایی کانکاکس مدل AT4 دارای ابعاد ۳۰,۶۱,۱۰۸ میلی‌متر (طول،عرض،ضخامت) است که به راحتی در خودرو و موتورسیکلت قابل جایگذاری است. جنس بدنه این محصول از پلاستیک ساخته شده است و میزان مقاومت نسبتا بالایی دارد. وزن این ردیاب ۲۸۵ گرم است که این وزن کم باعث شده است از این محصول برای ردیابی اشخاص نیز استفاده کرد. در حالت کلی می‌توان گفت از این ردیاب برای موارد عمومی مانند موارد نام برده شده بالا می‌توان استفاده کرد.

مشخصات ردیاب آهنربایی کانکاکس مدل AT4

فناوری موقعیت یابی این محصول بر اساس GPS, GLONASS, LBS, WIFI است. تعداد کانال گیرنده این محصول ۳۳ و میزان خطای موقعیت یابی آن کمتر از ۳ متر است. میزان حساسیت ردیابی در این محصول ۱۶۵- dBM است. نوع آنتن جی پی اس این محصول داخلی با گین بالا است. مدت زمان موقعیت یابی در حالت خاموش به روشن کمتر از ۳۵ ثانیه است. و این زمان در حالت آماده به کار کمتر از ۲۵ ثانیه است. و مدت زمان موقعیت یابی در حالت روشن در این دستگاه کمتر از ۱ ثانیه است. فناوری‌های ارتباطی این محصول GPRS,GSM.SMS,2G است. میزان ظرفیت حافظه این دستگاه ۶۴ مگابایت است و این میزان حافظه قابلیت ذخیره کردن ۱ میلیون رکورد را در خود دارد. لازم به توضیح است که این وسیله از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند.

ردیاب آهنربایی کانکاکس مدل AT4 در دمای ۴۰- تا ۸۰+ درجه سانتی گراد می‌تواند به خوبی کارکرد اصلی خود را داشته باشد. رتبه محافظت در برابر نفوذ این محصول  IPX5 است.  در حالت کلی می‌توان گفت این محصول امکاناتی از قبیل سنسور شتاب سنج، میکروفن داخلی، قابلیت تعرفی محدوده مجاز، قابلیت محاسبه مسافت طی شده، قابلیت آپدیت از راه دور، هشدار ترمز و شتاب ناگهانی، هشدار تصادف و ضربه خوردن خودرو، هشدار جدا شدن اتصال برق دستگاه و غیره است. ولتاژ مورد نیاز این وسیله برای آماده به کاری ۵ ولت است و در حالت عادی مدت عملکرد باتری این محصول ۴۵ روز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و راهنمایی در مورد ردیاب آهنربایی کانکاکس مدل AT4 با ما تماس بگیرید. 

GNSS

 

سیستم موقعیت یابی

GPS+LBS

دقت موقعیت یابی

<2.5m CEP

حساسیت ردیابی

-165dBm

حساسیت بدست آمده

-148dBm

TTFF (open sky)

Avg. hot start ≤1sec

Avg. cold start ≤32sec

Cellular

 

شبکه ارتباطی

GSM

فرکانس

Quad-band 850/900/1800/1900 MHz

Power

 

باتری

10,000mAh/3.7V industrial-grade Li-Polymer battery

حالت های کار

Mode 1: Tracking mode

Mode 2: Power-saving mode

زمان آماده به کار

Up to 2.5 years in power-saving mode

Interface

 

نشانگر LED

1 status indicator (Red), 4 battery indicator (Blue)

سیم

Standard-SIM

ذخیره سازی داده ها

32+32Mb

Tamper proof

Pressure-sensitive button

Physical specification

 

ابعاد

108.0 x 61.0 x 30.0mm

وزن

285g

Operating environment

 

دما

–20℃ to +70℃

رطوبت

5%~95%, non-condensing

رتبه بندی IP

IPX5

Feature

 

محدوده مانیتورینگ صدا

≤3 meters

سنسورها

Accelerometer

سناریوها

Low battery alert, Tamper alert, Vibrating Alert, Over-speed alert, Cover removal alert, Power off alert, Geo-fence