فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

ردیاب شخصی TK102

مشخصات فنی

مشخصات پایه و فیزیکی
کاربرد:
شخصی، خودرویی، موتورسیکلت
ابعاد
17,46,64 میلیمتر (طول،عرض،ضخامت)
وزن
50 گرم
جنس بدنه
پلاستیک
فناوری
موقعیت یابی بر اساس
GPS,LBS
تعداد کانال گیرنده
33 کانال
نوع آنتن جی پی اس
داخلی با گین بالا
خطای موقعیت یابی
5 تا 15 متر
حساسیت ردیابی
159- dBM
موقعیت یابی در حالت خاموش به روشن
45 ثانیه
موقعیت یابی در حالت آماده به کار
35 ثانیه
موقعیت یابی در حالت روشن
1 ثانیه
فناوری ارتباطی
GPRS
بلی
GSM
بلی
SMS
بلی
بلوتوث
خیر
وای فای
خیر
شبکه های ارتباطی
2G
فرکانس ارتباطی
Quad-band 850 / 900 / 1800 / 1900 MHz
استاندارد GPRS
GPRS Multi-Slot Class 12 (up to 240 kbps), GPRS Mobile Station Class B
نوع آنتن GSM
داخلی با گین بالا
یو اس بی
بلی
حافظه
نوع حافظه داخلی
آی سی حافظه
ظرفیت
4 کیلوبایت
تعداد رکورد قابل ذخیره
1000 رکورد
پشتيبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
شرایط محیط کاری
دمای کاری
20- تا 55+ درجه سانتی گراد
رطوبت کاری
5 تا 95 درصد
دمای کاری باتری
20- تا 60+ درجه سانتی گراد
رتبه محفاظت در برابر نفوذ
IP41
امکانات
سنسورهای داخلی
شوک سنسور
قابلیت اتصال میکروفن
میکروفن داخلی
قابلیت ارتباط صوتی دوطرفه
خیر
قابلیت اتصال دوربین
خیر
قابلیت خاموش و روشن کردن خودرو
خیر
قابلیت باز و بست درب خودرو
خیر
قابلیت تعریف محدوده مجاز
بلی
قابلیت محاسبه مسافت طی شده
بلی
قابلیت تشخیص تعویض سیمکارت
خیر
قابلیت آپدیت از راه دور
خیر
هشدار بکسل شدن خودرو
خیر
هشدار روشن و خاموش شدن خودرو
خیر
هشدار ترمز و شتاب ناگهانی
خیر
هشدار تصادف و ضربه خوردن خودرو
خیر
هشدار جدا شدن اتصال برق دستگاه
خیر
هشدار ورود و خروج از محدوده مجاز
بلی
تعریف محدوده خودکار و دستی
بلی
اقلام همراه
2 عدد باتری
آداپتور و کابل شارژ
پک ضدآب
درب آهنربایی
دفترچه راهنما
تغذیه و باتری
رنج ولتاژ ورودی دستگاه
5 ولت
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
1000 میلی آمپر
ولتاژ باتری
3.7 ولت
حالت های مصرفی قابل تنظیم
Sleep by time,Sleep by shock sensor,Deep Sleep by Shock Sensor
زمان عملکرد باتری
12 ساعت در حالت ارسال پیوسته
18 ساعت در حالت Sleep by time
24 ساعت در حالت Sleep by shock sensor
48 ساعت در حالت Deep Sleep by Shock Sensor