فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

مینی ردیاب GF-07

مینی ردیاب مدل GF07 ، ردیابی فوق العاده کوچک با طراحی ساده در ابعاد 2.5 در 4 سانتی متر می باشد و به راحتی در هر محلی بدون جلب توجه قابل استفاده است. ردیابی به دو روش GSM ، LBS در این ردیاب انجام می گیرد. این محصول دارای باتری فوق العاده قوی 400 میلی آمپر ساعتی می باشد و قادر است تا 8 روز به صورت استندبای و در حالت معمولی تا 3 روز شارژ را نگه دارد.از قابلیت های بی نظیر این ردیاب کنترل از طریق اس ام اس می باشد، برای انجام این کار کافیست کدهای دستوری مدنظر موجود در دفترچه راهنمای محصول را به شماره سیم کارت مینی ردیاب ارسال کرد. بنابراین نیازی به تهیه اینترنت برای سیم کارت داخل ردیاب نمی باشد. از دیگر ویژگی های مینی ردیاب GF07 به امکان شنود صدای اطراف به صورت نامحسوس و همچنین ضبط صدا بر روی رم می توان اشاره کرد. این محصول به آهنربا مجهز می باشد، به همین دلیل به راحتی بر روی سطوح فلزی قابل نصب و استفاده است.

ابعاد فوق العاده کوچک !

مینی ردیاب GF07 ردیابی فوق العاده کوچک می باشد ، به طوری که در حال حاضر به کوچکترین ردیاب جهان شهرت یافته است. این ردیاب تنها ۴/۲ سانتی متر طول و ۲/۵ سانتی متر عرض دارد و با توجه به این ابعاد کوچک به راحتی قابل برای ردیابی هر چیزی قابل استفاده است.

شنیدن صدای محیط

امکان شنود صدا از جمله ویژگی های فوق العاده ، این محصول می باشد. این ویژگی به گونه ای تعبیه شده است که علاوه بر شنود صدا به صورت زنده ، امکان ضبط صدا بر روی رم را نیز بر روی شما فراهم می آورد. برای شنیدن صدای محیط به صورت زنده کافی است ، فقط با شماره سیم کارتی که بر روی مینی ردیاب نصب کرده اید ، تماس بگیرید .

شارژدهی بی نظیر

ظرفیت باتری فوق العاده با توجه به اندازه آن ، از جمله ویژگی های فوق العاده مینی جی پی اس GF07 میباشد ظرفیت باتری این ردیاب ۴۰۰ میلی امپر ساعت است و این بدان معناست که این ردیاب در حالت استند بای تا ۸ روز و در حالت معمولی تا ۳ روز شارژ نگه خواهد داشت که در نوع خود بی نظیر است.

مجهز به آهنربا

مجهز بودن به آهنربا ، از جمله ویژگی های منحصر به فرد مینی جی پی اس GF07 می باشد. این ویژگی شما را قادر می سازد تا بتوانید به عنوان یک ردیاب آهنربایی از این محصول استفاده کرده و به راحتی آن را بر روی سطوح فلزی نصب نمایید. ردیابی به دو روش GSM ، LBS از دیگر ویژگی های مینی جی پی اس GF07 می باشد. به دلیل استفاده از این دو روش برای موقعیت یابی ، موقعیت یابی این ردیاب دارای خطا می باشد.

بسیار مقاوم

مقاومت فوق العاده در برابر تغییرات دمایی و رطوبت از دیگر ویژگی های مینی ردیاب GF07 به طوری که این می تواند از دمای -۲۰ درجه تا ۵۵ درجه سلسیوس بدون اختلال در عمل کرد به فعالیت خود ادامه دهد. همچنین جالب است بدانید که این محصول قادر به فعالیت تا ۹۵% رطوبت محیط می باشد