فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

ردیابی جی پی اس برای کامیون ها

پیشرفت در فناوری ارتباطات باعث شده است که ردیابی امروزه بیش از گذشته شیوع داشته باشد. خواه مراقب یک کامیون باشید یا ناوگان وسایل نقلیه ، جذابیت دستگاه های ردیابی در دو مزیت عمده خلاصه می شود: بهره وری و آرامش خاطر. اما چگونه دستگاه های ردیابی به این مزایا و مدیریت ناوگان تأثیرگذار دست می یابند؟

در مورد راهنمای قطعی برای درک اینکه چگونه ردیابی برای کامیون ها می تواند به ناوگان شما کمک کند تا کارایی بیشتری داشته باشد ، در زیر بخوانید.

دستگاه ردیابی چیست؟

دستگاه های ردیابی که امروزه در اختیار مشاغل و مصرف کنندگان قرار گرفته است دستگاهی ست که با استفاده از سیستم موقعیت یابی جهانی ، مکان حامل خود (نوعاً وسیله نقلیه یا شخص) را تعیین و ردیابی می کند. این امکان را فراهم می کند تا داده های مکان جمع آوری شده و بر روی نقشه نمایش داده شود و سپس می تواند برای تعیین مکان مورد استفاده قرار گیرد.

چرا ردیابی ناوگان GPS برای مدیریت ناوگان بسیار مهم است؟

به دلایل مختلف GPS وسیله نقلیه می تواند ابزاری سودمند برای ناوگان باشد. از همه قابل توجه تر ، دستگاه های ردیابی دید در محل خودرو را فراهم می کنند اما مزایای آن فراتر از شناسایی دقیق مکان است. برخی از مزایای اصلی دیگر عبارتند از:

مسیرهای بهینه شده

ردیابی وسیله نقلیه می تواند به افزایش امنیت ناوگان شما کمک کند. اگر وسیله نقلیه ای گم شود ، ردیاب می تواند به وسیله نرم افزار کینگ به شما کمک کند سریعتر دارایی دزدیده شده یا بی جا را پیدا کرده و آن را بازیابی کنید. برخی از سیستم های ردیابی کامیون حتی به شما امکان می دهند هشدارهایی را در صورت استفاده از وسیله نقلیه در ساعات کم کاری یا ترک از یک منطقه از پیش تعیین شده ، تنظیم کنید.

امنیت بهتر

ردیابی وسیله نقلیه می تواند به افزایش امنیت ناوگان شما کمک کند. اگر وسیله نقلیه ای گم شود ، ردیاب می تواند به وسیله نرم افزار کینگ به شما کمک کند سریعتر دارایی دزدیده شده یا بی جا را پیدا کرده و آن را بازیابی کنید. برخی از سیستم های ردیابی کامیون حتی به شما امکان می دهند هشدارهایی را در صورت استفاده از وسیله نقلیه در ساعات کم کاری یا ترک از یک منطقه از پیش تعیین شده ، تنظیم کنید.

مشتریان خوشحال تر

خواه ناوگان شما در حال تحویل محصولات به خانه های مردم باشد یا بخشی از زنجیره تأمین پیچیده تری باشد ، مشتریان شما انتظار خدمات را دارند. از آنجا که نرم افزار ردیابی king موقعیت دقیق هر وسیله نقلیه را فراهم می کند ، شما می توانید کامیون مجاور را به یک محل کار اعزام کنید و راه حل های خاص مدیریت ناوگان حتی به شما امکان می دهد مسیر و ETA کامیون را با مشتری به اشتراک بگذارید.

ویژگی نرم افزار king به شما کمک می کند تا مشتریان را از طریق یک URL مشترک که مستقیماً به یک دستگاه تلفن همراه ارسال می شود ، با ETA در زمان واقعی و مکان های وسیله نقلیه مطلع سازید. و از آنجا که کینگ دارای GPS بلادرنگ است ، هر لحظه مشتریان می توانند دقیقاً ببینند که کامیون در کجای مسیر قرار دارد. این نه تنها به ناوگان شما کمک می کند تا یک تجربه یکپارچه را به مشتری خود ارائه دهید ، بلکه باعث می شود هر زمانی که شما برای ارسال سوالات مشتری از جمله “چه زمانی تحویل من می رسد؟” صرف شود.

کاهش هزینه ها

خواه با اتخاذ تصمیمات استراتژیک تر برای اعزام یا ایجاد مسیر کارآمدتر ، هزینه های سوخت را کاهش دهید ، دستگاه های ردیابی وسیله نقلیه به وسیله نرم افزار کینگ مدیران ناوگان کمک می کنند تا با اطمینان تصمیمات صرفه جویی را در زمان واقعی انجام دهند. با افزایش دید در عملیات ناوگان ، نرم افزار ردیابی king به شما اطلاعات بیشتری در مورد وسایل نقلیه خود می دهد تا بتوانید تأثیرات تأثیرگذاری بیشتری برای تجارت و خط تولید آن بگیرید.

بهترین دستگاه ردیابی وسیله نقلیه چیست؟

اگر تجارت شما به ارائه محصولات و خدمات به مشتریان خود متکی باشد ، یک راه حل ردیابی ناوگان می تواند برای ناوگان شما ارزشمند باشد. اما کدام سیستم برای شما مناسب است؟

هنگام ارزیابی یک سیستم ، توجه به موارد زیر مهم است:

کیفیت داده های مکان: آیا ناوگان شما از ردیابی در زمان واقعی بهره مند می شود یا اینکه هر پنج تا ده دقیقه یک مکان واحد پینگ کافی است؟

سهولت استفاده: در نظر بگیرید داشبورد چقدر مستقیم است و آیا برای استفاده از آن به بالابر سنگین احتیاج دارید و کارکنان را آموزش می دهید.

پشتیبانی مشتری: به چه نوع خدمات مشتری احتیاج دارید؟ اگر ارائه دهنده ای می خواهید که بتوان با او راحت تماس گرفت ، بررسی کنید که آیا ارائه دهنده شما از مشتری پشتیبانی می کند یا خیر.

سهولت نصب: روند نصب ناوگان شما چقدر یکپارچه خواهد بود؟ آیا به استخدام افراد اضافی یا منابع جدید احتیاج دارد؟

نرم افزار کینگ برخلاف بسیاری از سرویس های ردیابی ناوگان GPS که مسیرها را با به روزرسانی های مکان که هر چند دقیقه یکبار تازه می شوند ، بصورت بلادرنگ در اختیار مشتریان قرار می دهد. مدیران ناوگان با ردیابی مستقیم از ثانیه ، اطلاعات بی درنگ مورد نیاز خود را دارند تا در هر زمان مشخص بدانند که وسایل نقلیه آنها دقیقاً کجاست. این امر باعث می شود مدیران ناوگان در فعالیتهایشان دیده شوند و به مشتریان آنها اطمینان می دهند که دقیقاً می دانند محل تحویل آنها کجاست.

فراتر از قابلیت دید وسایل نقلیه ، نرم افزار کینگ ابزارهای مدیریتی قدرتمندی را ارائه می دهد که ناوگان را قادر می سازد کارهای بیشتری را در مدت زمان کمتری انجام دهند. گزارش های سرشار از داده نرم افزار کینگ به بهبود بهره وری عملیاتی کمک می کند ، در حالی که ابزارهای اعزام ، ترافیک در زمان واقعی و تجزیه و تحلیل مسیر به اپراتورها کمک می کند تا عملکرد را افزایش دهند. هشدارهای قابل تنظیم و ابزارهای تحلیلی مسیر همچنین به مدیران ناوگان در بهبود بهره وری راننده و بهره وری سوخت کمک می کنند.