فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

گزارشات دقیق ردیابی با اتصال نرم افزار ردیابی کینگ به سایت map.ir

با توجه به امکانات و نتایج دقیق تری که سایت map.ir در زمینه ردیابی ارائه می دهد لذا متخصصان فنی شرکت امکان استفاده از قوی ترین نقشه ایران در نرم افزار کینگ را هم فراهم نموده اند تا مشتریان ما بتوانند بصورت بسیار دقیق تری وسایل نقلیه و یا ناوگان خود را ردیابی و کنترل کنند. 

با استفاده از این امکان آدرس های دقیق تری در گزارشات داده می شود که برای کنترل و مدیریت بهتر ناوگان و وسایل نقلیه بسیار مهم می تواند باشد.

مپ (Map.ir) سرویس جدید نقشه ایرانی است که به همت مهندسین و کارشناسان بخش خصوصی راه اندازی شده و با توجه به امکانات، نام و ویژگی‌های خوبی که در خود دارد، افق روشنی را می‌توان برای آن تصور کرد، چرا که با توجه به محدودیت‌های ویز و گوگل مپ، وجود نقشه کاملی همانند “مپ” می‌تواند بهترین گزینه برای کاربران ایرانی باشد.

این سرویس با امکانات نسبتا کاملی به کاربران ارایه خدمت می‌کند و دارای امکانات جالبی هم هست. مثلا کاربران تهرانی می توانند نقاط امن در هنگام زلزله را مشاهده نمایند.

معرفی کوتاهی از امکانات و ویژگی‌های کلی مپ (Map.ir)

مزیت استفاده از مپ چه به عنوان کاربری عمومی که به دنبال استفاده از نقشه است و یا کسب و کارهایی که از سرویس‌های مکان محور مپ استفاده می‌کنن در ارائه راهکار بومی بر اساس نیازهای کاربران در ایران و به روزرسانی‌های مداوم و سریع بر اساس بازخوردهای دریافتی است. شما می‌توانید مطمئن باشین که با استفاده از مپ ضمن بهره‌مندی از یک نقشه دقیق و سریع، هر آنچه نیاز دارید در آینده‌ای خیلی نزدیک در اختیارتان قرار می گیرد.

برخی از امکانات و ویژگی‌های کلی مپ (Map.ir) :

آدرس‌یابیGeocode:  جستجو و دسترسی به مکان‌های مختلف با وارد کردن یک کلمه امکان‌پذیر است. بدیهی است که این ارزیابی با توجه به مشکلات فارسی-انگلیسی گوگل مپ بوده و مسئولین مپ (Map.ir) حتی بسیاری از کمبودهای موجود در نقشه گوگل را برطرف کرده و جزیی‌ترین موارد نیز به آن اضافه شده است.

آدرس‌دهی Reverse Geocode: برخلاف گوگل مپ که معمولا در مسیردهی خیابان‌ها و جاده‌های فرعی ایران را با تاخیر اضافه می‌نماید این سامانه نسبتا عملکرد بهتری دارد.

کروکی نقشه: مورد بعدی که در این سامانه به وضوح قابل مشاهده است، بخش کروکی آن است که صاحبان مکان‌های مختلف تجاری، اجتماعی و فرهنگی و حتی زمین داران می‌توانند کروکی محل خود را در نقشه اضافه کرده تا دسترسی به آن‌ها برای سایر مخاطبین میسر شود.

مپ و استارتاپ‌ها: این سامانه به کسب و کارهای نوپا و سازمان‌های مختلف ارایه خدمت می‌کند. این خدمات به شرکت‌هایی ارایه می‌شود که نیازمند ارایه خدمات مکان‌محور به کاربران خود هستند و از این سامانه می‌توانند برای نقشه و آدرس‌دهی و ارایه خدمات بهره ببرند.

دسترسی به هزاران مکان و نقطه خدماتی: از دیگر موارد مهمی که در این سامانه وجود داشته، هزاران نقطه تجاری و غیرتجاری ثبت شده در این سایت است که برخلاف بعضی دیگر از اپ‌های مشابه، کمبودی در آن مشاهده نکردیم. شما در این سامانه به مواردی از جمله پمپ بنزین‌ها، مجتمع‌های بین راهی، بانک‌ها، مراکز غذاخوری، فروشگاه‌های مختلف، مراکز دانشگاهی، مراکز فرهنگی، کافی شاپ‌ها، پارکینگ‌ها و… دسترسی دارید که طبق بررسی‌ها کاملا به‌روز هستند.

شرکت کوشـــــاریزپردازه با بیش از 20 سال سابقه ، با توجه به توان تخصصّـی و ســوابق کــاری درخشــــان ، آمـــاده ارائه راه کارهای جامع ، پیرامون فناوری اطلاعات و صنـــــایع مدرن می باشد. این شرکت با استفاده از تخصصی ترین نرم افزار ردیابی خودرو دنیا توانسته بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.