فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

ردیاب ساعتی و بررسی نحوه عملکرد و ویژگی های منحصر بفرد آن

بدون شک در سال های اخیر می توان ردیاب ها را به عنوان برترین و کاربردی ترین تجهیزات امنیتی قلمداد کرد. اما در این میان بیشتر انواع ردیاب خودرو شناخته شده و متداول است. حال آنکه ردیاب های شخصی هم در سال های اخیر توانسته به جایگاه قابل توجهی در بین مردم دست یابد. از جمله رایج ترین و مطرح ترین ردیاب های شخصی، ردیاب ساعتی می باشد و بسیار پر کاربرد و مفید است. ردیاب را می توان به شکل ساده بعنوان یک فناوری موقعیت یابی جهانی تعریف کرد. جی پی اس ها و ماهواره های در حال گردش به دور زمین همواره با یکدیگر در حال ارتباط و تبادل داده هستند که با تجزیه و تحلیل این اطلاعات رد و بدل شده می توان موقعیت و وضعیت دقیق سنسور ردیاب را تعیین نمود.

همانطور که پیش تر گفته شده ردیاب ساعتی در ردیف ردیاب های شخصی قرار دارند و از جمله کاربردی ترین و محبوب ترین ردیاب ها هستند. بلحاظ کاربرد و امکانات، ردیاب ساعتی تفاوت عمده ای با سایر انواع دیگر ردیاب های شخصی ندارند. تنها تفاوت مشخص این دسته از ردیاب ها در شکل ظاهری و ابعاد آنها است و ظاهر ساعت شکل آنها موجب شده که کاربردی راحت و فوق العاده داشته باشند و در زمره ردیاب های شخصی پرطرفدار قرار گیرند.

ردیاب ساعتی چیست

ویژگی های بارز ردیاب ساعتی

مهم ترین ویژگی ردیاب ساعتی، موقعیت یابی دقیق می باشد. انواع مختلف ردیاب ساعتی وجود دارد که امکانات مختلفی دارند. امکان نصب سیم کارت و تماس تلفنی از جمله ویژگی های مهم بعضی از انواع ردیاب ساعتی می باشد. هر چه مدل ردیاب ساعتی پیشرفته تر و جدید تر باشد بطور مسلم امکانات و قابلیت های بیشتری دارد. بطور مثال در مدل های پیشرفته تر آپشن های دیگری نظیر اعلام نمودن وضعیت اضطراری،  ذخیره سازی اطلاعات، امکان تعیین نمودن محدوده امن و ضد آب بودن نیز وجود دارد که کارایی و کیفیت محصول را دوچندان می کند. ردیاب ساعتی برای هر فرد با هر شرایط و موقعیتی که بدنبال تأمین امنیت خود می باشد کاربرد دارد و مفید است. با توجه به امکان موقعیت یابی کاملاً دقیق این ردیاب فوق العاده می توان با اطمینان و آسودگی خاطر از آن استفاده کرد.

ردیاب ساعتی و بررسی نحوه عملکرد و ویژگی های آن

کاربردهای مهم ردیاب ساعتی

ردیاب های ساعتی از جمله پرکاربردترین ردیاب های شخصی هستند و هر فرد برای حفظ امنیت خود می تواند از آنها استفاده کند. اما موارد مهم استفاده از این جی پی اس فوق العاده مربوط به شرایط سنی، نوع شغل و حرفه و یا وجود بیماری های خاص در افراد است. بطور مثال ردیابی کودکان و یا سالمندان، ردیابی افراد ناتوان و یا دارای بیماری های مختلف، ردیابی کوهنوردان و دیگر ورزشکاران و همچنین ردیابی افراد دارای مشاغل سخت و پرخطر مانند معدن کاران و آتشنشانان را می توان از جمله موارد مهم استفاده از ردیاب ساعتی نام برد. تمامی موارد گفته شده و دیگر زمینه های موجود در جهت موقعیت یابی برای تأمین امنیت و سلامت افراد صورت می پذیرد.

ردیاب ساعتی برای کودکان

با توجه به موارد شرح داده شده می توان ردیاب ساعتی را در زمینه تجهیزات امنیتی و موقعیت یاب های کارآمد در زمره بهترین ها قرار داد. اما نکته ای که توجه به آن بسیار اهمیت دارد توجه به نکاتی بسیار مهم در هنگام خرید یک ردیاب ساعتی است چرا که نمی توان ردیاب های ساعتی را در صورت خراب شدن براحتی تعمیر کرد و این از جمله معایب این محصول بشمار می رود. بنابراین در هنگام خرید این محصول باید از خدمات پشتیبانی و گارانتی تعویض ردیاب اطمینان حاصل نمود و از خرید محصولات نامعتبر و نامطمئن پرهیز نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع ردیاب های ساعتی موجود و قیمت محصولات و خدمات با ما تماس بگیرید.