فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

ردیابی خودرو در کرمانشاه

ردیابی خودرو در کرمانشاه در سالهای اخیر، با توجه به نیاز مبرم ناوگان حمل و نقل  بسیار مورد توجه کارخانجات و صنایع مختلف قرار گرفته و اکثر قریب به اتفاق مدیران و کارفرمایان، اقدام به تجهیز ناوگان خود به انواع ردیاب خودرو و یا شخصی نموده اند. از این رو ردیاب خودرو در کرمانشاه امروزه در اکثر صنایع و تولیدات این استان نقشی پر رنگ و مهم دارد.

کلانشهر کرمانشاه یکی از مهم ترین شهرها در منطقه مرکزی غرب ایران می باشد. این شهر که مرکز استان کرمانشاه است به عنوان نهمین شهر پرجمعیت کشور و قطب اقتصادی و صنعتی این استان است. از دیگر شهرستان های استان کرمانشاه می توان به اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب، سنقز، هرسین، کنگاور، جوانرود، پاوه، روانسر، قصر شیرین و … اشاره کرد که هر کدام دارای ویژگی های فرهنگی واقتصادی منحصر بفردی هستند. وجود کارخانجات قند، سیمان و اسید سیتریک و همچنین پالایشگاه های نفت و پتروشیمی، کلانشهر کرمانشاه را به یکی از مراکز صنعتی و اقتصادی مهم کشور ایران تبدیل کرده است. این صنایع این روزها در حال رشد چشمگیری است و توسعه روز افزون آنها بر هیچ کس پوشیده نیست. واضح است که با افزایش صنایع و توسعه آنها، تعداد پرسنل و نیز حمل و نقل بین شهری و حتی بین المللی نیز افزایش می یابد که این موجب سخت تر شدن مدیریت بهینه ناوگان خواهد شد. راه حل دقیق این مشکل و راهکار ایده آل برای مدیریت ناوگان بطور دقیق و تخصصی، استفاده از ردیاب شخصی و ردیاب خودرو می باشد. استفاده از این مواد به مدیران امکان رصد و کنترل پرسنل و ناوگان خود را می دهد که این امر نه تنها امنیت مجموعه را بسیار بالا می برد بلکه کارایی و بهره ورری مجموعه را نیز به طرز چشمگیری افزایش می دهد. برای مثال، رانندگان با نصب ردیاب خودرو در وسیله نقلیه خود و اتصال به نرم افزار ردیاب خودرو در هر موقعیت و شرایطی از امنیت خود و خودروی خود مطمئن باشند. از این رو استفاده از ردیاب خودرو و ردیاب شخصی در شهرهای مهم اقتصادی از جمله کرمانشاه بسیار حائز اهمیت است.

دفتر فروش و نمایندگی ردیاب خودرو در کرمانشاه

دفتر مرکزی کرمانشاه

نام شهر : کرمانشاه

نام نماینده : سرکار خانم زهرا شهبازی

نام شرکت : شرکت آسو فراز تیروژ (افرت)

آدرس نماینده:  کرمانشاه، شهرک مهر رازی، نبش خیابان اندیشه غربی

تلفن تماس و پشتیبانی نماینده :  08338327177

دفتر نمایندگی 

نام شهر : کرمانشاه

نام نماینده : جهاد دانشگاهی

نام فروشگاه : جهاد دانشگاهی

آدرس نماینده:  کرمانشاه، خیابان اشرفی اصفهانی، نبش خیابان شورا، ساختمان گسترش اقتصاد مقاومتی جهاد دانشگاهی، طبقه اوب واحد 7

تلفن ثابت : 08337294978

موبایل :  09108901097

شرکت کوشاریزپردازه با دارا بودن نمایندگان فروش بسیار در اقصی نقاط کشور از جمله نمایندگی ردیاب خودرو در کرمانشاه با کیفیت هر چه تمام تر به ارائه خدمات تخصصی مشغول است. هدف اصلی این شرکت، جلب رضایت کامل مشتریان و کاربران است و تمام توان خود را برای رسیدن به این هدف بکار می گیرد. این شرکت پیشگام با پیشرفت روز افزون جهان در زمینه ردیابی حرکت می کند تا بتواند کیفیت کار خود را همگام با کیفت جهانی به پیش ببرد.

خدمات ردیابی خودرو در کرمانشاه

شرکت کوشاریزپردازه دارای 15 سال سابقه درخشان است و با بهره گیری از تجربه و تخصص خود در حیطه ارائه خدمات تخصصی و کارآمد مدیریت ناوگان و ردیابی خودروی شرکت ها، سازمان ها و اشخاص به انجام خدمات ردیابی خودرو در کرمانشاه مبادرت می ورزد و به بهترین شکل ممکن خدمات خود را ارائه می دهد. این شرکت دستگاه های ردیاب خودرو خود را از برترین و مطرح ترین برندهای اروپا ارائه می دهد و همچنین توانسته با عرضه نرم افزار ردیاب خودرو KingGps  تحت عنوان معتبرترین و تخصصی ترین نرم افزار ردیابی دنیا بخوبی رضایتمندی کاربران و مشتریان خود را در حیطه ارائه خدمات ردیابی خودرو در کرمانشاه و سایر استان های کشور بدست آورد.

دستگاه های ردیابی خودرو در کرمانشاه

شرکت کوشاریزپردازه از تخصصی ترین دستگاه های ردیابیِ مهم ترین و معتبرترین برندها از جمله BCE ، Meitrack ،  Teltonika، Ruptela و … به ارائه خدمات ردیابی خودرو در کرمانشاه مشغول است. همچنین ارائه خدمات در زمینه ردیاب شخصی از دیگر خدمات مهم این شرکت است. ردیاب های شخصی ارائه شده توسط این شرکت تا حد قابل قبول و مناسبی، کوچک و سبک هستند و قابلیت حمل دارند. استفاده از اینگونه ردیاب ها بسیار اثر بخش و مفید است و در موارد بسیار مهم و حساسی مانند ردیابی کودکان و دیگر اعضای خانواده، ردیابی سالمندان و افراد مسن و افرادی با بیماری های خاص، ردیابی حیوانات خانگی و … بکار می روند.

جهت کسب اطلاعات دقیق و مطالعه بیشتر در مورد دستگاه های ردیابی خودرو و کیفیت بالای آنها برای ارائه خدمات ردیابی خودرو در کرمانشاه و دیگر شهرهای ایران توسط شرکت کوشاریزپردازه می توانید به لینک های زیر مراجعه نمایید.

نرم افزار ردیابی خودرو در کرمانشاه

شرکت کوشاریزپردازه نرم افزار ردیاب خودرو KingGps را که از جمله برترین و معتبرترین پلتفورم ها و نرم افزارهای ردیابی است به مشتریان خود عرضه نموده که با پرداخت ماهانه مبلغ بسیار مناسب و متناسبی قابلیت استفاده از خدمات آن در بهترین شکل ممکن وجود دارد. همچنین  نرم افزار ردیابی کارمندان KingPlus از دیگر نرم افزارهای معتبر و مطرح در میان پلتفورم های ردیابی کارمندان است که توسطه این شرکت ارائه شده و دارای اپلیکیشنی است که بر روی گوشی تلفن همراه نصب می شود و کارفرمایان بوسیله آن امکان رصد و کنترل پرسنل و ناوگان خود را در هر شرایط و موقعیتی دارند.

مشتریان خدمات ردیابی خودرو در کرمانشاه

شرکت کوشاریزپردازه در مورد ردیابی جی پی اس (ردیابی Gps) یا ردیاب ماهواره ای و یا همان خدمات ردیابی خودرو در کرمانشاه با صنایع و شرکت های معتبر و مطرحی همکاری می کند.

فروش ردیاب خودرو در کرمانشاه

شرکت کوشاریزپردازه، انواع مختلف ردیاب خودرو در کرمانشاه را از مطرح ترین برنهای جهانی از جمله Teltonika و BCE و Meitrack و Ruptela با یک سال گارانتی به فروش می رساند. در سایر نمایندگی ها نیز فروش و عرضه محصولات و خدمات بطور دقیق و کامل انجام می شود.

جهت دریافت اطلاعات دقیق تر در این مورد به منوی ردیاب خودرو در صفحه اصلی مراجعه نموده و فهرست ردیاب ها را از برندهای نام برده مشاهده کنید. همچنین برای دریافت مشاوره تخصصی با شماره 09129342927 تماس حاصل فرمائید.

تلاش مجموعه ما در شرکت کوشاریزپردازه آن است که با ارائه بهترین پیشنهادات نرم افزاری و سخت افزاری با تجزیه و تحلیل وسایل نقلیه و ناوگان شما، امکان مدیریت هر چه بهتر و دقیق تر ناوگان برای شما مشتریان گرامی فراهم گردد.

برای استفاده از ردیاب خودرو در کرمانشاه و همچنین خدمات مدیریت ناوگان با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط ردیابی خودرو در کرمانشاه