فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

نرم افزار ردیابی King

نرم افزار ردیابی King از جمله نرم افزار های ردیابی خودرو هست که در تمام دنیا فعالیت میکند در در زمینه ردیابی خودروها و اشخاص مورد استفاده قرار میگیرد و همچنین در زمینه اراِئه خدمات مدیریت ناوگان به شرکتهای حمل و نقل و پخش ها و سازمانها و … در ایران مورد استفاده قرار میگیرد ..

از این نرم افزار در کشور عزیز خودمان مخصوصا در شهر های اردبیل ، ارومیه ، رشت ، زنجان ، شیراز ، گنبد ، تهران ، تبریز ، آمل ، لاهیجان بسیار استفاده می شود و توانسته کاربران خود را راضی نگه دارد.

و اما مدیریت ناوگان

مدیریت ناوگان یک رویکرد اداری است که به شرکت ها امکان می دهد وسایل نقلیه کاری را با هدف بهبود کارایی، کاهش هزینه ها و مطابق با مقررات دولت تنظیم و هماهنگ کنند.

در حالی که این مدیریت بیشتر برای ردیابی خودرو استفاده می شود ، مدیریت ناوگان شامل پیگیری هزینه ها و سرویس های دوره ای و رفتار راننده میباشد .

مدیریت ناوگان برای پیک ها ، تحویل نفت و گاز، تاسیسات ، تعمیرات و مشاغل صنعتی و خدماتی برای اطمینان از استفاده مسئولانه از خودرو ، تأیید ایمنی و امکان ردیابی در زمان واقعی استفاده می شود.

اگرچه این ردیابی معمولاً با اتومبیل های حمل و نقل نیسان ها و کامیون ها در ارتباط است ، اما صنعت قایقرانی نیز از فناوری مدیریت ناوگان استفاده می کند.

فروشندگان بسیاری فناوری های مدیریت ناوگان و نرم افزار های کاربردی آن ها را ارائه می دهند که نرم افزار ردیابی King یکی از بهترین این برنامه هاست.

نرم افزار ردیابی خودرو به مدیریت و توزیع کنندگان یک شرکت اجازه می دهد تا همه وسایل نقلیه را از طریق اینترنت (گوشی موبایل یا سیستم ) مرکزی ردیابی کنند.

از سیستم های ردیابی برای نظارت بر رفتار راننده ، استفاده صحیح از وسایل نقلیه ، وقفه های کاری و ایمنی استفاده می شود.

نرم افزار های مدیریت ناوگان از جمله  King شامل برخی از قابلیت های کنترل از راه دور مانند محدود کردن سرعت ، محدود کردن دور موتور و کاهش تدریجی یا توقف وسایل نقلیه باشد.

ویژگی های امنیتی از راه دور کمک می کند تا وسایل نقلیه و محموله های مسروقه ، با GPS ، نقشه برداری و فناوری تلفن همراه برای تعیین سریع و دقیق وسایل نقلیه سرکش ردیابی شوند.

عملکرد خودرو اغلب از نظر مشکلات مکانیکی و کارایی کنترل می شود و به بازده کلی شرکت کمک می کند و از سودآوری محافظت می کند.

نرم افزار ردیابی King و مدیریت ناوگان چه کاری انجام می دهند؟

  1. رانندگی مطمئن :

یک چالش بزرگ برای شرکت های ناوگانی یا هر مدیر ناوگان ، ایمن نگه داشتن رانندگان است.

اطمینان از رفتار ایمن راننده می تواند دشوار باشد، به ویژه هنگامی که مدیران ناوگان صدها مایل از وسیله نقلیه در حال حرکت فاصله دارند.

این سرویس امکان می دهد که طرز رانندگی راننده برا مدیر ارسال گردد مثلا ترمز شدید ، شتاب سریع ، پیچ خطرناک و … نرم افزار ردیابی King از سیستم های ردیابی وسیله نقلیه استفاده می کند (که قابلیت مشاهده در زمان واقعی را در یک وسیله نقلیه داراست) در نتیجه شواهد یا مطالبی را برای اجرای آموزش راننده فراهم می کنند.

  1. نگه داری راننده :

کمبود راننده موضوعی رو به رشد در صنعت حمل و نقل است.

ایجاد ثبات و نگهداشت راننده چیزی است که مدیران ناوگان باید همیشه به دنبال آن باشند.

با ایجاد برنامه های مشاوره ، بهبود شرایط محل کار یا ایجاد اعتماد بیشتر بین راننده و مدیر، مدیران ناوگان به دنبال روش های مختلفی هستند تا اطمینان حاصل کنند که رانندگان از کار خود راضی هستند.

  1. ردیابی ناوگان

برای اطمینان از ایمنی راننده ، مدیریت ناوگان باید بداند که وسایل نقلیه در هر زمان دقیقاً کجا هستند.

اگرچه این ممکن است ساده به نظر برسد ، اما ردیابی مکان خودرو می تواند یک چالش مهم باشد ، چه یک ناوگان شامل 5 وسیله نقلیه باشد یا 5000 عدد.

مدیران ناوگان اغلب به فناوری GPS و سایر سیستم های ردیابی GPS متکی هستند تا بدانند وسایل نقلیه آنها در کجا قرار دارند و باعث افزایش دید در عملیات ناوگان و ایمنی خودرو می شوند.

  1. کاهش کلی هزینه

چه مدیریت سوخت و چه کاهش هزینه های عملیاتی ، از مدیران ناوگان انتظار می رود که هرگونه هزینه های غیرضروری را توسط نرم افزار ردیابی King برای کمک به ایجاد هزینه های عملیاتی و کارآمدتر ناوگان شناسایی و از بین ببرند.

مزایای نرم افزار ردیابی

مدیریت ناوگان وسایل نقلیه ، صرف نظر از اندازه ناوگان ، می تواند چالش برانگیز باشد.

به همین دلیل بیش از 75 درصد از مدیران ناوگان به نرم افزار مدیریت ناوگان یا ردیابی یا ارتباط تلفنی خودرو برای کمک به پشتیبانی روزمره حداقل در برخی از وسایل نقلیه خود متکی هستند.

نرم افزار ردیابی King می تواند ضمن افزایش رضایت راننده و کاهش مصرف سوخت از طریق تجزیه و تحلیل پیش بینی و گزارش دقیق، به مدیران ناوگان کمک کند تا در زمان واقعی عملکرد خود را مشاهده کنند.

بهترین نرم افزار مدیریت ناوگان چیست؟

نرم افزار ردیابی King سیستمی است که با استفاده از GPS ، حسگرها و نرم افزارهای متصل به اینترنت به مشاغل کمک می کند تا کارایی، ایمنی و کیفیت عملیات ناوگان خود را بهبود بخشند.

امکانات کلی این نرم افزار به اختصار :

  • نمایش و ردیابی آنلاین جابجایی تمامی وسایل نقلیه روی نقشه بصورت جداگانه
  • نمایش زمان ، محل و مدت توقف ها ، نمایش مسیر حرکت ، ساعات بازدید از محل مشتری و زمان آن
  • امکان گزارش سازی به شکل دلخواه ( بر اساس زمان ، مدت ، مکان ، مشتری ، سرعت و … )
  • ایجاد حصارهای خطی ، دایره ای و حتی مسیر حرکت یک روز یا یک ساعت خاص بعنوان حصار سفارشی
  • آنالیز رفتار رانندگان ( ترمزشدید ، شتاب شدید ، انحراف خطرناک و رانندگی بی پروا )
  • امکان ارسال بیش از 30 هشدار متفاوت (خروج از محدوده ، قطع آنتن GPS و ترمز شدید)
  • ذخیره اطلاعات در صورت قطع ارتباط با سرور و ارسال اطلاعات به صورت اتوماتیک هنگام ارتباط مجدد
  • تعریف سرویس و نگهداری و همچنین هزینه های خودروها بصورت مکانیزه
  • ارسال دستور از طریق نرم افزار بصورت اتوماتیک به دستگاه درشرایط خاص (مثلا ، در صورت خروج از محدوده برق خودرو قطع شود)
  • اپلیکیشن و نرم افزار ردیابی King برای موبایل جهت مدیریت از طریق گوشی.