فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

ردیابی خودرو در کرج

کرج با عنوان مرکز استان البرز و چهارمین شهر بزرگ ایران یکی از قطب های صنعتی و اقتصادی مهم ایران تلقی می شود. این کلانشهر مهم در مرکز ایران واقع شده و به سبب آب و هوا و رشد صنعتی و امکانات گسترده بسیار مهاجرپذیر است. این شهر پر جمعیت در سال های اخیر بلحاظ صنعتی و اقتصادی نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است. علاوه بر شهر کرج سایر شهرستان های استان البرز از جمله فردیس، ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ، اشتهارد و طالقان نیز روند رو به توسعه ای را در این زمینه طی کرده اند. واحد های صنعتی و تولیدی بسیاری در نواحی مختلف شهر و بصورت عمده در شهرک های صنعتی شهرستان کرج واقع شده اند که روز به روز هم در حال توسعه و پیشرفت می باشند. به عنوان مثال شهرک صنعتی بهارستان و سیمین دشت رقم بالایی واحد تولیدی و صنعتی دارند و علاوه بر آنها واحد های پر شمار صنعتی و تولیدی دیگری در سایر مناطق استان البرز و بخصوص کلانشهر کرج قرار دارند.

ردیابی خودرو در کرج

در این شرایط رشد و توسعه روز افزون صنایع در استان البرز و بخصوص کلانشهر کرج و حومه، افراد در رأس مجموعه هر کسب و کار و مدیران مجموعه های مختلف در این استان دریافته اند که مناسب ترین و دقیق ترین راهکار برای تأمین امنیت و سلامت پرسنل و مدیریت بهینه ناوگان، بکارگیری انواع ردیاب خودرو و ردیاب شخصی است. از این رو بویژه در سال های اخیر ردیابی خودرو در کرج و سایر شهرستان های استان البرز به شدت در اصناف و صنایع مختلف در حال افزایش است و به امری رایج و البته ضروری و مهم مبدل شده است. تجربه ثابت کرده که استفاده از ردیاب در ناوگان و حمل و نقل موجب افزایش بهره وری پرسنل و افزایش امنیت مجموعه و همچنین کاهش هزینه ها شده است. بدون شک ردیابی خودرو کرج نقش مهمی در رشد اقتصادی و توسعه واحدهای صنفی و تولیدی در این شهر و استان البرز دارد.

دفتر فروش و نمایندگی ردیاب خودرو در کرج

شرکت کوشاریزپردازه نمایندگان بسیاری در اقصی نقاط ایران دارد که از جمله آنها می توان به نمایندگی ردیاب خودرو در کرج اشاره کرد. این نمایندگی ها خدمات تخصصی خود را با کیفیت و مشتری مداری بالا انجام می دهند. هدف اصلی شرکت کوشاریزپردازه، جلب رضایتمندی و اعتماد کامل مشتریان و کاربران مجموعه است و از این رو با تلاش مستمر خود می کوشد که همگام با کیفیت جهانی، محصولات و خدمات خود را به مشتریان خود ارائه دهد.

نام شهر :  فردیس کرج

نام شرکت : کوشاریزپردازه

تلفن تماس و پشتیبانی دفتر مرکزی : 09129342927

نام نماینده : آقای شیخی

نام فروشگاه : نظارت ایمن کرج

آدرس نماینده: فردیس خیابان زندان کچویی انتهای خ فر گاز گلستان ۱۲ روبروی تالار گلریزان نظارت ایمن

تلفن تماس و پشتیبانی نماینده : 09129419324

ردیابی خودرو نمایندگی کرج
شرکت نظارت ایمن فردیس کرج

خدمات ردیابی خودرو در کرج

سابقه طولانیِ 15 ساله شرکت کوشاریزپردازه در مورد عرضه خدمات مهم و تخصصی مدیریت ناوگان و ردیابی خودروی شرکت ها، سازمان ها و اشخاص به این موضوع اشاره دارد که این مجموعه، خدمات ردیابی خودرو در کرج را در بهترین حالت ممکن و هدف جلب رضایت و خوشنودی مشتریان به انجام می رساند. این شرکت، دستگاه های ردیاب خودرو را از بهترین و مطرح ترین برندهای موجود در اروپا ارائه می دهد و برای اینکه مشتریان خود را بیش از پیش راضی نگه دارد، معتبرترین نرم افزار ردیابی دنیا را تحت عنوان نرم افزار ردیاب خودرو KingGps عرضه کرده که از این جهت توانایی انجام خدمات ردیابی خودرو در کرج و مناطق دیگر ایران را بخوبی پیدا کرده است.

خدمات ردیابی خودرو در کرج

دستگاه های ردیابی خودرو در کرج

شرکت کوشاریزپردازه با بکارگیری مطرح ترین و برترین برندهای اروپایی که مطرح ترین و تخصصی ترین دستگاه های ردیابی را ارائه می کنند دستگاه های ردیابی خودرو در کرج و استان البرز را ارائه کرده و با کیفیت هر چه تمام تر به ارائه خدمات ردیابی خودرو در کرج مبادرت ورزیده است. مهم ترین این برند ها BCE ، Meitrack ،  Teltonika، Ruptela و  … می باشند. از طرفی این شرکت ارائه دهنده انواع ردیاب های شخصی است که هر کدام دارای خصوصیات مهم سبک و کوچک بودن و نیز دارای قابلیت حمل و بسیار کاربردی هستند و در موارد مهمی نظیر ردیابی بچه ها و سایر اعضای خانواده، ردیابی افراد سالمند و افراد با بیماری ها و مشکلات خاص، ردیابی حیوانات خانگی مختلف و … مورد استفاده قرار می گیرند.

جهت کسب اطلاعات مفید و دقیق در حوزه انواع دستگاه های ردیاب خودرو و کیفیت مطلوبشان در جهت ردیابی خودرو در کرج و حومه و همچنین شهرهای دیگر ایران توسط شرکت کوشاریزپردازه از طریق لینک های زیر اقدام فرمائید.

نرم افزار ردیابی خودرو در کرج

شرکت کوشاریزپردازه نرم افزار ردیاب خودرو KingGps را که از جمله تخصصی ترین و مطرح ترین پلتفورم ها و نرم افزارهای ردیابی در سطوح جهانی است به مشتریان خود ارائه کرده بطوریکه تمامی کاربران مجموعه می توانند با پرداخت ماهانه مبلغ مناسب و بصرفه ای از تمام قابلیت ها و امکانات این نرم افزار بطور کامل بهره مند گردند. از سوی دیگر از جمله پلتفورم ها و نرم افزارهای معتبر و تخصصی در میان تمامی نرم افزارهای ردیابی کارمندان موجود، نرم افزار ردیابی کارمندان KingPlus است که توسط شرکت کوشاریزپردازه ارائه می گردد و دارای اپلیکیشنی کاربردی و دقیق است که بر روی گوشی همراه نصب می شود و به مدیران و رؤسای کسب و کارها اجازه می دهد که در موقعیت ها و شرایط گوناگون، مدیریت ناوگان و پرسنل خود را بصورتی دقیق و حرفه ای کنترل کنند و بر آنها نظارت داشته باشند.

نرم افزار ردیاب خودرو KingGps

مشتریان خدمات ردیابی خودرو در کرج

شرکت کوشاریز پردازه با تکیه بر تخصص و تجربه بالای خود در حوزه ردیاب های ماهواره ای یا ردیابی جی پی اس (ردیابی Gps) و بطور مشخص خدمات ردیابی خودرو در کرج با نهاد ها و سازمان های مختلف و نیز برندها و شرکت های مهم و نامی در حال همکاری است.

فروش ردیاب خودرو در کرج

شرکت کوشاریزپردازه انواع متنوع ردیاب خودرو و ردیاب شخصی را برای ارائه هر چه بهتر خدمات ردیابی خودرو در کرج و یا انواع خدمات ردیابی شخصی در کرج و دیگر شهرهای کشور به فروش می رساند. این دستگاه های مطرح ردیابی از برندهای فوق العاده Ruptela و  Meitrack و BCE و Teltonika توسط شرکت کوشاریزپردازه ارائه می شوند و از این رو انواع ردیاب خودرو در کرج و سایر شهرستان های استان البرز و در نهایت تمام استان های ایران در دسترس است. تمام نمایندگی های شرکت کوشاریزپردازه فروش و ارائه محصولات و خدمات در حوزه ردیاب های خودرو و شخصی را با کیفیت هر چه تمام تر و به کامل ترین شکل ممکن انجام می دهند. ردیاب خودرو کرج و حومه از طریق نمایندگی شرکت کوشاریزپردازه در کرج با کیفیت بالا صورت می گیرد و مورد توجه کارفرمایان صنایع این منطقه قرار گرفته است.

برای دریافت اطلاعات لازم در این مورد به صفحه اصلی وب سایت و منوی ردیاب خودرو بروید. در این بخش می توانید به فهرست تمام ردیاب ها از برندهای نام برده دسترسی داشته باشید. همچنین برای مشاوره کامل و تخصصی امکان تماس مستقیم با شماره 09129342927 میسر است.

اصلی ترین عملکرد شرکت کوشاریزپردازه ارائه بهترین و مناسب ترین پیشنهادات نرم افزاری و سخت افزاری به مشتریان پس از تجزیه و تحلیل و بررسی دقیق ناوگان آنها می باشد. این امر موجب شده که مشتریان ما بتوانند در بهینه ترین و دقیق ترین شکل ممکن، مدیریت ناوگان خود را انجام دهند.

برای دسترسی سریع به ردیاب خودرو در کرج با ما تماس بگیرید.

ارائه 
خدمات تخصصی ردیابی 
دستگاههای ردیاب خودرو 
نرم افزارهای ردیاب خودرو 
در کرج