فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

ردیابی خودرو در زنجان

ردیابی خودرو در زنجان امروزه همگام با پیشرفت صنایع و کارخانجات و اصناف مختلف در این کلانشهر رشد قابل توجهی داشته و مراکز مختلف با توجه به حجم کاری خود از انواع ردیاب خودرو و ردیاب شخصی و ردیاب آهنربایی برای ناوگان استفاده می کنند. در حقیقت ردیابی خودرو در زنجان با توجه به فوایدی مثل کاهش هزینه ها و خدمات بهتر و سریعتر و امنیت بالا  بسیار مورد توجه مدیران قرار گرفته است.

زنجان از جمله کلانشهرهای مهم ایران، مرکز استان زنجان و یکی از کلانشهرهای مهم شمال غرب کشور است. این کلانشهر،  بیستمین شهر پرجمعیت ایران است. همچون دیگر شهرهای ایران، شهر زنجان نیز در سال های اخیر در بخش های تولیدی و صنعتی پیشرفت قابل توجهی داشته است و از این رو اقتصاد استان زنجان نیز طی این سال ها دگرگون شده و روند رو به رشدی داشته اند. غیر از کلانشهر زنجان سایر شهرستان های استان زنجان از جمله ابهر، خرمدره، قیدار، سلطانیه، ماهنشان، سهرورد، زرین آباد و… نیز برای توسعه و آبادانیتلاش بسیاری می کنند. در سالهای اخیر به تعداد کارخانجات و صنایع مختلف افزوده شده و تعداد نیروی انسانی و پرسنل و همچنین تعداد وسایل نقلیه در ناوگان حمل و نقل نیز روند افزایشی داشته است.

با توجه به این رشد سریع و این روند فزاینده در استان زنجان و بخصوص شهر زنجان، لزوم برقراری هر چه بیشتر امنیت و مدیریت دقیق تر و بهینه ناوگان به حداکثر می رسد. بنابراین مدیران و کارفرمایان بهترین راه حل را که همان استفاده از ردیاب خودرو و ردیاب شخصی است اتخاذ کرده اند. با توجه به اینکه ردیاب خودرو در زنجان و در کل ردیابی خودرو در زنجان در محدوده ناوگان صنایع برای افزایش امنیت و همچنین افزایش راندمان کاری و بهبود عملکرد پرسنل در صنایع مختلف موجود در این استان بسیار حائز اهمیت است، استفاده از انواع ردیاب ها در این استان و بخصوص در کلانشهر زنجان بسیار رایج شده است. با استفاده از ردیاب ها افراد مسئول هر مجموعه می توانند با کیفیت هر چه تمام تر و با دقت بالا به مدیریت ناوگان خود بپردازند. پس بیراه نیست که ردیابی خودرو در زنجان و دیگر شهرستان های استان زنجان، نقش مهمی در افزایش بهره وری کسب و کارهای مختلف و در نهایت رشد اقتصاد استان خواهد داشت.

دفتر فروش و نمایندگی ردیاب خودرو در زنجان

شرکت کوشاریزپردازه دارای نمایندگان زیادی در سطح کشور دارد و نمایندگی ردیاب خودرو در کرج نیز یکی از آنهاست که با کیفیت و با رعایت مشتری مداری به ارائه خدمات و فروش محصولات در این حوزه مشغولند. هدف مهم این شرکت دستیابی به خشنودی و اطمینان کامل مشتریان و کاربران می باشد و با توان حداکثری برای رسیدن به آن می کوشد.

نام شهر : زنجان

نام شرکت : کوشاریزپردازه

تلفن تماس و پشتیبانی دفتر مرکزی : 09129342927

نام نماینده : آقای رضا یگانه مهر

نام فروشگاه : دفتر خدمات کامپیوتری افلاک پردازش

آدرس نماینده: زنجان- بلوار شیخ اشراق- روبروی اداره فنی و حرفه ای- دانشگاه فنی و حرفه ای ( آموزشکده فنی الغدیر )

آدرس دوم نماینده: زنجان- زیباشهر- مابین خیابان هفتم و نهم شیرازی ( خیابان اشتری غربی)- جنب بنگاه مسکن توسعه.

تلفن تماس و پشتیبانی نماینده : ۰۹۱۹۸۴۴۲۳۱۳

نمایندگی ردیابی خودرو در زنجان

نام شهر : زنجان

نام شرکت : کوشاریزپردازه

تلفن تماس و پشتیبانی دفتر مرکزی : 09129342927

نام نماینده : آقای رحیمی

نام فروشگاه : فروشگاه شایان

آدرس نماینده: زنجان – خیابان پروین اعتصامی

تلفن تماس و پشتیبانی نماینده : 09143152927

خدمات ردیابی خودرو در زنجان

با توجه به اینکه شرکت کوشاریزپردازه در زمینه ارائه خدمات تخصصی و نوین مدیریت ناوگان و ردیابی خودرو کمپانی ها، سازمان ها و افراد سابقه ای طولانی و 15 ساله دارد، خدمات ردیابی خودرو در زنجان را به بهترین شکل ممکن و در جهت رضایتمندی مشتریان خود انجام می دهد. دستگاه های ردیاب خودرو که توسط این شرکت ارائه می شوند از معتبرترین و بهترین برندهای اروپا هستند. همچنین در جهت جلب رضایت بیش از پیش کاربران و مشتریان، نرم افزار ردیاب خودرو KingGps بعنوان بهترین و تخصصی ترین نرم افزار ردیابی جهان توسط شرکت کوشاریزپردازه ارائه شده و از این رو توانسته با کیفیت مطلوب خدمات ردیابی خودرو در زنجان و دیگر شهرهای کشور را انجام دهد.

دستگاه های ردیابی خودرو در زنجان

شرکت کوشاریزپردازه با بهره گیری از مشهورترین و برترین برندهای موجود در اروپا که ارائه دهنده مطرح ترین دستگاه های ردیابی هستند دستگاه های ردیابی خودرو در زنجان و سطح استان عرضه می کند و با کیفیتی بسیار مطلوب، خدمات ردیابی خودرو در زنجان را به انجام می رساند. از جمله این برندها می توان به BCE ، Meitrack ،  Teltonika، Ruptela و … اشاره نمود. از سوی دیگر این شرکت انواع مختلف ردیاب های شخصی را عرضه می کند که دارای خصوصیات منحصر بفردی مانند اندازه کوچک و کاملاً قابل حمل و بسیار سبک بودن هستند. از این ردیاب ها برای مصارف بسیار مهمی نظیر ردیابی کودکان و اعضای مختلف خانواده، ردیابی سالمندان و اشخاص با بیماری های خاص، ردیابی حیوانات خانگی و … استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات لازم در مورد دستگاه های ردیاب خودرو و کیفیت فوق العاده آنها برای ردیابی خودرو خودرو در زنجان و سایر مناطق ایران بوسیله شرکت کوشاریزپردازه به لینک های زیر مراجعه کنید.

نرم افزار ردیابی خودرو در زنجان

شرکت کوشاریزپردازه یکی از تخصصی ترین و معتبرترین نرم افزارهای ردیابی در دنیا را با عنوان  نرم افزار ردیاب خودرو KingGps در دسترس کاربران و مشتریان خود قرار داده است و آنها می توانند تنها با پرداخت مبلغ بسیار مناسبی از تمام امکانات و قابلیت های آن استفاده کنند. همچنین از دیگر نرم افزارهای تخصصی در حوزه ردیابی کارمندان، نرم افزار ردیابی کارمندان KingPlus می باشد که بوسیله این شرکت ارائه شده و دارای یک اپلیکیشن بسیار دقیق و کاربردی است که بر روی تلفن همراه نصب می شود و مدیران و کارفرمایان می توانند با کمک آن در هر شرایط و موقعیتی در بهینه ترین حالت ممکن، ناوگان خود را مدیریت کنند.

مشتریان خدمات ردیابی خودرو در زنجان

شرکت کوشاریزپردازه با توجه به دانش و تخصص خود در مورد ردیابی جی پی اس (ردیابی Gps) یا ردیاب ماهواره ای و بطور خاص خدمات ردیابی خودرو در زنجان با سازمانها و نهادهای گوناگون همکاری می نماید.

فروش ردیاب خودرو در زنجان

شرکت کوشاریزپردازه اقدام به فروش انواع گوناگون ردیاب خودرو و ردیاب شخصی در سطح استان زنجان برای ارائه خدمات مختلف ردیابی خودرو در زنجان و همچنین انواع ردیابی شخصی در زنجان نموده است. این دستگاه های تخصصی و معتبر ردیابی از معتبرترین برندهای موجود در اروپا از جمله Meitrack و BCE و Teltonika و Ruptela هستند که بوسیله شرکت کوشاریزپردازه ارائه می شوند و در نتیجه دسترسی کامل به انواع ردیاب خودرو در زنجان و دیگر شهرستان های استان زنجان و نهایتاً سراسر کشور حاصل می گردد. همه نمایندگی های شرکت کوشاریزپردازه در تمام شهرهای کشور، محصولات و خدمات خود را در حوزه ردیابی خودرو و ردیابی شخصی با کیفیت هر چه تمام تر ارائه می دهند. ردیاب خودرو زنجان و سایر شهرستانهای استان زنجان با تلاش نمایندگان این شرکت تأمین شده و در دسترس است و با استقبال مدیران و افراد صاحب کسب و کار در این استان واقع شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه در صفحه اصلی سایت به منوی ردیاب خودرو مراجعه کنید. در این صفحه به لیست تمامی ردیاب ها از برندهای گفته شده دسترسی خواهید داشت. جهت مشاوره تخصصی با شماره 09129342927 بطور مستقیم در ارتباط باشید.

عملکرد اصلی شرکت کوشاریزپردازه ارائه نمودن دقیق ترین و بهترین پیشنهادهای سخت افزاری و نرم افزاری به مشتریان پس از بررسی و آنالیز شرایط و موقعیت ناوگان آنها می باشد. به همین علت تمامی کاربران مجموعه می توانند به دقیق ترین شکل ممکن مدیریت ناوگان خود را انجام دهند.

برای دسترسی به ردیاب خودرو در زنجان با ما تماس حاصل نمایید.

ارائه 
خدمات تخصصی ردیابی 
دستگاههای ردیاب خودرو 
نرم افزارهای ردیاب خودرو 
در زنجان