فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

ردیابی خودرو در ایلام

ردیابی خودرو در ایلام در سال های اخیر همانند دیگر شهرهای کشور بدلیل کاربرد دقیق و بازدهی قابل قبول، رشد چشمگیری داشته است. کلانشهر ایلام، از جمله شهرهای کشور است که در سال های اخیر توانسته بلحاظ صنعتی و تولیدی رشد فراوانی داشته باشد و توسعه یابد. امروزه با توجه به گسترش و ازدیاد روزافزون کارخانجات، واحدهای تولیدی و صنعتی و … بدلیل افزایش نیروی انسانی و همچنین ناوگان حمل و نقل در این مراکز، لزوم استفاده از انواع مختلف ردیاب خودرو و ردیاب شخصی بیش از پیش احساس می شود. امروزه نه تنها در شهر ایلام بعنوان مرکز استان ایلام بلکه در سایر شهرستان های این استان همانند دهلران، ایوان، آبدانان، دره شهر، مهران، سرابله، ارکواز، آسمان‌آباد و … مراکز تولیدی و صنعتی رشد یافته و استفاده از ردیاب های خودرو و شخصی رواج یافته است.

ردیابی خودرو در ایلام

بکارگیری نیروی انسانی و وسایل حمل و نقل گسترده بخصوص در سال های اخیر در انواع مراکز صنعتی و تولیدی و کارخانجات موجب شده که مسئولان و مدیران، ردیابی خودرو ایلام و دیگر شهرستان های استان ایلام را در اولویت قرار دهند و نسبت به آن توجه ویژه ای داشته باشند. استفاده از ردیاب خودرو و ردیاب شخصی موجب می شود که هزینه ها بهبود یابد، راندمان بالاتر رود و از بروز خسارات احتمالی جلوگیری گردد. دیران می توانند در هر لحظه از شبانه روز ناوگان خود را رصد کرده و بر آن نظارت و کنترل داشته باشند و این همان مدیریت ناوگان بصورتی بهینه و حرفه ای است.

دفتر فروش و نمایندگی ردیاب خودرو در ایلام

شرکت کوشاریزپردازه دارای دفتر فروش و نمایندگی ردیاب خودرو در ایلام است و در آنجا به بهترین شکل ممکن به ارائه خدمات و فروش محصولات در کلانشهر ایلام و سایر شهرستان های استان ایلام مشغول است. هدف این شرکت جلب رضایت مشتریان و کاربران خود با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات و محصولات در زمینه انواع ردیاب خودرو و ردیاب شخصی است. از این رو این مجموعه با تمام توان و همگام با تکنولوژی های روز در این باره به فعالیت مشغول است.

نام شهر : ایلام

نام شرکت : کوشاریزپردازه

تلفن تماس و پشتیبانی دفتر مرکزی : 09129342927

آدرس نماینده: ایلام

تعریف جامع و کلی ردیابی خودرو

ردیاب خودرو و یا GPS در واقع موقعیت یابی توسط ماهواره ها برای تأمین امنیت است که اطلاعات مورد نیاز ما برای ردیابی و سابقه های مرتبط را در خود ذخیره می کند. با کمک جی پی اس شما در هر لحظه می توانید از مکان و موقعیت خودروی خود مطلع شوید و یا فرد مورد نظر خود را بیابید. ردیاب خودرو دستگاهی کوچک است که در آنها سیمکارت قرار می گیرد و بر روی تمام وسایل نقلیه حتی دوچرخه و موتورسیکلت قابلیت نصب دارند. از این تجهیزات بعنوان دزدگیر هم یاد می شود و بصورت نامحدود می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

تعریف جامع و کلی ردیابی خودرو

خدمات ردیابی خودرو در ایلام

شرکت کوشاریزپردازه دارای تجربه و سابقه 15 ساله در حوزه ارائه خدمات حرفه ای ردیابی خودرو، مدیریت ناوگان شرکت ها، برندها و افراد، به انجام خدمات ردیابی خودرو در ایلام و دیگر نقاط استان مشغول است. شرکت کوشاریزپردازه با انتخاب بهترین و تخصصی ترین برندهای نام آشنای اروپا، دستگاه های ردیاب خودرو  را ارائه نموده و نرم افزار ردیاب خودرو KingGps را هم تحت عنوان حرفه ای ترین و کارآمدترین نرم افزار ردیابی جهانی عرضه می کند و در همین راستا توانسته به خوشنودی کاربران و مشتریان خود در حوزه خدمات ردیابی خودرو در ایلام و سایر شهرهای کشور دست پیدا کند.

دستگاه های موجود در حیطه ردیابی خودرو در ایلام

شرکت کوشاریزپردازه همیشه از معتبرترین و حرفه ای ترین دستگاه های ردیابی از برندهای مطرح اروپایی مانند Teltonika، Meitrack، BCE و Ruptela استفاده نموده و خدمات خود را عرضه کرده است. از سوی دیگر این شرکت در زمینه انواع ردیاب شخصی هم فعالیت دارد و خدمات مطلوبی را نیز در این باره انجام می دهد. ردیاب های شخصی که توسط این شرکت ارائه می گردند دارای ویژگی های منحصربفردی هستند که از جمله آنها می توان به قابلیت حمل، کوچک و سبک بودن آنها اشاره نمود. این ردیاب های مهم و پرفایده در موارد مهمی مانند ردیابی کودکان و دیگر اعضای خانواده، ردیابی اشخاص مسن و سالمند، ردیابی اشخاصی با بیماری های خاص مانند آلزایمر و …، ردیابی حیوانات خانگی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

جهت اطلاع از ویژگی ها و سایر موارد لازم در مورد دستگاه های ردیابی خودرو برای عرضه خدمات ردیابی خودرو در ایلام و بقیه شهرهای ایران از طریق لینک های زیر اقدام نمایید.

نرم افزار ردیابی خودرو در ایلام

شرکت کوشاریزپردازه،  نرم افزار ردیاب خودرو KingGps را تحت عنوان یکی از تخصصی ترین و معتبرترین پلتفورم ها و نرم افزارهای ردیابی جهانی به مشتریان خود عرضه نموده است و تمام کاربران می توانند با پرداخت مبلغی ماهیانه از همه خدمات آن با کیفیت هر چه تمام تر بهره مند گردند. همچنین نرم افزار ردیابی کارمندان KingPlus از دیگر نرم افزارهای مهم و کارآمد در میان نرم افزارهای عالی و کاربردی ردیابی کارمندان است که توسط شرکت کوشاریزپردازه ارائه شده است و اپلیکیشنی دارد که بر روی تلفن هوشمند نصب شده و افراد و مسئولان می توانند با استفاده از آن در هر زمان و مکانی ناوگان خود را رصد و کنترل کنند.

مشتریان خدمات ردیابی خودرو در ایلام

شرکت کوشاریزپردازه در حوزه ردیابی جی پی اس (ردیابی Gps) و ردیاب ماهواره ای و یا خدمات ردیابی خودرو در ایلام با بسیاری از مراکز تولیدی، صنعتی، کارخانجات و … همکاری می کند.

فروش ردیاب خودرو در ایلام

شرکت کوشاریزپردازه انواع مختلف ردیاب خودرو در ایلام را که از برترین و حرفه ای ترین برندهای موجود در اروپا همانند Meitrack و Teltonika و BCE و Ruptela هستند با یک سال گارانتی به فروش می رساند. در نمایندگی های دیگر شهرها و مناطق هم ارائه خدمات و فروش محصولات با بهترین کیفیت انجام می شود.

برای اخذ اطلاعات لازم در این حوزه در صفحه اصلی وب سایت به منوی ردیاب خودرو رجوع نموده و فهرست همه ردیاب ها را از برند های نام برده مشاهده کنید.. برای مشاوره حرفه ای و دقیق با شماره 09129342927 در ارتباط باشید.

شرکت کوشاریزپردازه در تلاش است تا برترین و حرفه ای ترین پیشنهادات شخت افزاری و نرم افزاری را بعد از تجزیه و تحلیل موقعیت و جزئیات ناوگان شما ارائه کند و به شما در مدیریت ناوگان تان بصورتی دقیق، بهینه و حرفه ای کمک کند.

برای بهره مندی از ردیاب خودرو در ایلام و همچنین انواع مختلف مدیریت ناوگان با ما تماس بگیرید.

ویژگی های بارز GPS خودرو

GPS خودرو در واقع ردیاب خودرو و موقعیت یاب خودرو است که به صاحبان خودروها امکان ردیابی خودرو را می دهد و همچنین اطلاعات دیگری مانند سرعت، مسیر حرکت، زمان توقف و … را ثبت می کند. ویژگی های فوق العاده و منحصر بفرد این محصولات موجب شده که همه روزه به تعداد پرشمار طرفداران این محصول اضافه شود. در هنگام رخ دادن یک رویداد غیر عادی نظیر باز شدن درب ماشین، ضربه خوردن، عبور از سرعت مجاز و … یک پیامک و هشدار به صاحب خودرو ارسال شده و فرد را آگاه می کند. همچنین بر روی هر گونه وسیله نقلیه از کوچکترین تا بزرگترین آنها قابلیت نصب دارد. از دیگر ویژگی های فوق العاده ردیاب خودرو، ردیابی لحظه ای و ردیابی خودرو بصورت آنلاین و زنده است.

مقالات مرتبط ردیابی خودرو در ایلام

ردیابی خودرو در ایلام