فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

ردیابی خودرو در اصفهان

ردیابی خودرو در اصفهان به عنوان یکی از کلانشهرهای پیشتاز در صنعت و اقتصاد ایران، یکی از راهکارهای کلیدی و مهم برای تأمین امنیت و کنترل و مدیریت ناوگان در نظر گرفته شده است. کلانشهر اصفهان مرکز استان اصفهان و سومین شهر بزرگ و پر جمعیت ایران است. این شهر مهم و صنعتی بعنوان یکی از مهمترین شهرهای تاریخی و گردشگری ایران نیز محسوب می شود و همه ساله پذیرای گردشگران داخلی و خارجی فراوانی است. رشد صنعتی و اقتصادی بطرز قابل ملاحظه ای سریع و گسترده است و از این رو نیازمند آن است که بلحاظ امنیتی و مدیریتی در جهت کاهش هزینه ها و خسارات احتمالی و افزایش راندمان کاری، تمهیداتی در نظر گرفته شود. یکی از حرفه ای ترین امکانات و تجهیزات موجود در این زمینه انواع ردیاب خودرو و ردیاب شخصی است که برای ردیابی و پیگیری پرسنل و ناوگان در هر موقعیت و شرایطی بسیار ایده آل هستند.

ردیابی خودرو در اصفهان در جهت مدیریت ناوگان بصورتی دقیق و حرفه ای توسعه چشمگیری داشته است و بیش از پیش مورد توجه کارفرمایان و مدیران قرار گرفته است. نه تنها شهر اصفهان بلکه سایر شهرستان های استان اصفهان مانند کاشان، خمینی شهر، دهاقان، نجف آباد، شاهین شهر، داران، شهرضا، تیران، مبارکه، آران و بیدگل، گلپایگان، فریدون شهر و … نیز بلحاظ صنعتی، توسعه فراوانی بخصوص در سال های اخیر داشته اند و بکارگیری ردیاب خودرو و ردیاب شخصی در این مناطق از گذشته ای نه چندان دور رایج و متداول است.

تعداد زیادی از مراکز صنعتی، واحد های تولیدی و کارخانجات مختلف در کلانشهر اصفهان و حومه وجود دارند. این مراکز با توجه به رشد و توسعه روزافزون خود، نیاز به نظارت و مدیریتی قوی پرسنل و ناوگان حمل و نقل خود دارند. استفاده از انواع مختلف ردیاب خودرو در اصفهان نیز همگام با همین رشد و توسعه سریع است و ردیابی خودرو اصفهان از همین حیث دارای اهمیت بسیار زیادی است.

به عبارت دیگر، ردیابی خودرو در اصفهان و دیگر مناطق استان موجب افزایش بیش از پیش راندمان کاری و بهره وری تولید شده و هزینه های مربوط به خسارات و حوادث احتمالی را نیز به شدت کاهش می دهد. کارفرمایان و مسئولان بخش های مختلف صنعتی، تولیدی، صنفی و تمام کارخانجات می توانند با استفاده از ردیاب های خودرو و ردیاب های شخصی در تمام شرایط و در هر لحظه به رصد و نظارت ناوگان خود بپردازند و مدیریت ناوگان خود را بصورتی کاملاً دقیق و حرفه ای انجام دهند.

دفتر فروش و نمایندگی ردیاب خودرو در اصفهان

شرکت کوشاریزپردازه که دارای دفتر فروش و نمایندگی ردیاب خودرو در اصفهان و سایر شهرهای ایران می باشد تلاش می کند تا تمام خدمات خود را بصورت کاملاً حرفه ای و تخصصی انجام دهد. در واقع این شرکت همگام با پیشرفت جهانی و تخصص بروز حرکت می کند تا بتواند در ارائه خدمات خود به بهترین شکل ممکن عمل کند.

نام شهر :   اصفهان

نام شرکت : کوشاریزپردازه

تلفن تماس و پشتیبانی دفتر مرکزی : 09129342927

نماینده : آقای علیپور

آدرس نماینده: اصفهان

تلفن تماس و پشتیبانی نماینده :

خدمات ردیابی خودرو در اصفهان

شرکت کوشاریزپردازه با تکیه بر سابقه 15 ساله خود در زمینه ارائه خدمات ردیابی خودرو بصورتی حرفه ای و تخصصی و دارا بودن تجربه و دانش لازم در این باره، به ارائه خدمات ردیابی خودرو در اصفهان و حومه مشغول است. این شرکت به کاربران و مشتریان خود دستگاه های ردیاب خودرو ی متعلق به معتبرترین و حرفه ای ترین برندهای موجود در اروپا را ارائه می کند و همچنین نرم افزار ردیاب خودرو KingGps را تحت عنوان مطرح ترین و تخصصی ترین نرم افزار ردیابی خودرو به کاربران ارائه نموده است. از این حیث، این شرکت با کیفیت هر چه تمام تر قادر به ارائه خدمات ردیابی خودرو در اصفهان و سایر مناطق استان را کاملاً حرفه ای انجام داده و به موفقیت مهمی در این راستا دست یابد.

دستگاه های ردیابی خودرو در اصفهان

شرکت کوشاریزپردازه، تخصصی ترین و حرفه ای ترین دستگاه های ردیاب را که بوسیله مطرح ترین برندهای اروپایی همانند BCE ،  Meitrack، Teltonika ، Ruptela و … طراحی و تولید می شوند به مشتریان خود ارائه می دهد و از این رو، خدمات ردیابی خودرو در اصفهان را دقیق و حرفه ای انجام می دهد. همچنین ارائه خدمات در حیطه انواع ردیاب شخصی از دیگر فعالیت های مهم و کاربردی شرکت کوشاریزپردازه است. ردیاب های شخصی یکی از مفید ترین و پرکاربرد ترین ردیاب های موجود هستند که دارایویژگی های فوق العاده ای از جمله دارا بودن وزن سبک، کوچک و قابل حمل بودن می باشند. از این ردیاب ها در شرایط و موقعیت های مهمی از جمله ردیابی افراد با شرایط خاص و بیماران، ردیابی افراد سالمند، ردیابی کودکان و دیگر افراد خانواده، ردیابی حیوانات خانگی و … استفاده می شود.

برای بدست آوردن اطلاعات لازم و کافی راجع به انواع دستگاه های ردیاب خودرو با بهترین کیفیت و کارایی مطلوب آنها برای ردیابی خودرو در اصفهان و شهرهای دیگر کشور به لینک های زیر مراجعه نمایید.

 

نرم افزار ردیابی خودرو در اصفهان

شرکت کوشاریزپردازه، نرم افزار ردیاب خودرو KingGps را تحت عنوان یکی از حرفه ای ترین و مطرح ترین نرم افزارها و پلتفورم های ردیابی به کاربران خود ارائه نموده است بطوریکه تمامی آنها می توانند با پرداخت مبلغی بصورت ماهانه از همه قابلیت ها و امکانات این نرم افزار استفاده کنند. همچنین یکی از نرم افزارهای ردیابی کارمندان تخصصی و حرفه ای نرم افزار ردیابی کارمندان KingPlus است که این شرکت ارائه می دهد و دارای اپلیکیشنی است که روی تلفن همراه نصب شده و به کارفرمایان این امکان را می دهد که در تمام شرایط و موقعیت ها، ناوگان خود را کنترل و رصد کنند و بصورتی دقیق و حرفه ای و البته بهینه، ناوگان خود را مدیریت نمایند.

مشتریان خدمات ردیابی خودرو در اصفهان

شرکت کوشاریزپردازه راجع به ارائه خدمات ردیابی خودرو در اصفهان و یا ردیابی جی پی اس (ردیابی Gps) و یا ردیاب ماهواره ای با برندها، سازمان ها و شرکت های مطرح و معتبری همکاری می نماید.

فروش ردیاب خودرو در اصفهان

فروش ردیاب خودرو در اصفهان در انواع مختلف و با قابلیت های گوناگون و کیفیتی فوق العاده متعلق به برندهای مطرح اروپایی از جمله Teltonika و BCE و Meitrack و Ruptela همراه با یک سال گارانتی بصورت تخصصی انجام می شود. ارائه خدمات و فروش محصولات در تمام نمایندگی های شرکت در اقصی نقاط کشور وجود دارد.

برای کسب اطلاعات لازم و کافی راجع به این موضوع به منوی ردیاب خودرو در صفحه اصلی سایت مراجعه نموده و فهرست ردیاب ها را بصورت کامل مشاهده کنید. برای مشاوره تخصصی با شماره 09129342927 تماس حاصل نمایید.

شرکت کوشاریزپردازه با تلاش فراوان و بواسطه سابقه بلند مدت و تخصص حرفه ای در زمینه ردیابی، سعی بر این دارد تا با ارائه کارآمدترین پیشنهادات نرم افزاری و سخت افزاری بعد از بررسی دقیق موقعیت، شرایط و جزئیات ناوگان مورد بحث، به شما در مدیریت بهینه تر و دقیق تر ناوگان خود کمک می کند.

برای خرید ردیاب خودرو در اصفهان و استفاده از خدمات مدیریت ناوگان با کیفیت بالا با ما در ارتباط باشید.

ارائه 
خدمات تخصصی ردیابی 
دستگاههای ردیاب خودرو 
نرم افزارهای ردیاب خودرو 
در اصفهان