فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

ردیابی خودرو در استانبول

استانبول شهری با تاریخ ۲۵۰۰ ساله است که در جهان باستان با نام قسطنطنیه شناخته می شود و پرجمعیت ترین شهر کشور ترکیه است. استانبول مرکز اقتصادی، فرهنگی و تاریخی این کشور محسوب می شود و ۱۴.۱ میلیون نفر در شهر وسیع و پرهیاهو استانبول اقامت دارند که این جمعیت استانبول را به هفتمین شهر بزرگ و پرجمعیت اروپا تبدیل کرده است. بخشی از شهر استانبول در آسیا و بخشی از آن در قاره اروپا قرار دارد و شهری میان قاره ای نام گرفته است ، شهر استانبول از لحاظ جغرافیایی بین دو دریای مرمره و دریای سیاه واقع شده و از آن جا که  مراکز تاریخی و تجاری شهر استانبول در بخش اروپایی شهر واقع شده ، بیش از دو سوم جمعیت مردم شهر نیز ساکن بخش اروپایی استابول هستند و سالیانه هزاران گردشگر به این شهر سفر می کنند.

خدمات ردیابی خودرو در استانبول

با توجه به شرایط ویژه و خاص شهر استانبول و جمعیت بالا لزوم استفاده از دستگاه های ردیاب خودرو برای ناوگان حمل و نقل و خودروهای شخصی و همچنین ردیاب های شخصی برای افراد برای کاهش هزینه ها و افزایش امنیت بسیار ضروری و حیاتی است که شرکت کوشاریزپردازه بعد از بررسی تمامی موارد لازم اقدام به تاسیس دفتر استانبول نمود. امیدواریم بتوانیم خدمات بسیار خوب و شایسته ای را برای مشتریان گرامی فراهم کنیم.

خدمات ردیابی خودرو در استانبول

شرکت کوشاریزپردازه معتبرترین و حرفه ای ترین دستگاه های ردیابی از برندهای مطرح اروپایی مانند Teltonika، Meitrack، BCE و Ruptela استفاده نموده و خدمات خود را عرضه کرده است. از سوی دیگر این شرکت در زمینه انواع ردیاب شخصی هم فعالیت دارد و خدمات مطلوبی را نیز در این باره انجام می دهد. ردیاب های شخصی که توسط این شرکت ارائه می گردند دارای ویژگی های منحصربفردی هستند که از جمله آنها می توان به قابلیت حمل، کوچک و سبک بودن آنها اشاره نمود. این ردیاب های مهم و پرفایده در موارد مهمی مانند ردیابی کودکان و دیگر اعضای خانواده، ردیابی اشخاص مسن و سالمند، ردیابی اشخاصی با بیماری های خاص مانند آلزایمر و …، ردیابی حیوانات خانگی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

جهت اطلاع از ویژگی ها و سایر موارد لازم در مورد دستگاه های ردیابی خودرو از طریق لینک های زیر اقدام نمایید.

دفتر فروش و نمایندگی ردیاب خودرو در استانبول

آماده سازی دفتر استانبول شرکت کوشاریزپردازه
دفتر ردیابی خودرو در استانبول

Atakoy 7-8-9-10 mah E -5 YANYOL Card no,6

Route atakoy sitesi A- Blok Kat :14, D : 141 Bakirko Istanbul- Turkey

مدیریت دفتر استانبول خانم مهندس علایی

تلفن تماس : 05453744448

مقالات مرتبط ردیابی خودرو در استانبول