فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

ردیابی خودرو در ارومیه

ردیابی خودرو در ارومیه در سالهای اخیر بسیار مورد توجه کارخانجات و صنایع مختلف قرار گرفته است. کلانشهر ارومیه جزو مهم ترین شهرهای شمال غرب کشور و مرکز استان آذربایجان غربی می باشد. این شهر یک قطب بزرگ اقتصادی است و صنعت واردات و صادرات بسیار در آن پر رنگ است. ارومیه بدلیل وجود دریاچه ارومیه و دیگر مکان های گردشگری و وجود داد و ستد های تجاری بسیار به شهری پر بازدید و پر رونق مبدل شده است. می توان بدون شک به این نکته اشاره کرد که کلانشهر ارومیه و شهرستان های همجوار از جمله خوی، بوکان، مهاباد، سلماس،  پیرانشهر، نقده، تکاب و … با توجه به همین تجارت و داد و ستدها رشد اقتصادی چشمگیری داشته و با گسترش فوق العاده حمل و نقل محصولات مختلف و واردات و صادرات، اهمیت مدیریت ناوگان به بهترین شکل ممکن و لزوم در نظرگیری نکات امنیتی ناوگان و پرسنل بسیار محسوس و قابل تأمل است. از جمله تدابیری که می توان در این زمینه عملی نمود استفاده از ردیاب شخصی و ردیاب خودرو است. با کنترل سیستم حمل و نقل و رانندگان و اطلاع از مکان آنها در هر موقعیت و مکانی می تواند موجب آسودگی صاحبان مشاغل و کاهش هزینه ها و خسارات ناشی از حوادث احتمالی گردد.

دفتر فروش و نمایندگی ردیاب خودرو در ارومیه

شرکت کوشاریزپردازه دارای نمایندگان فروش و ارائه خدمات در شهرهای مختلف از جمله ارومیه می باشد و در آنها ارائه خدمات شرکت توسط نمایندگان بطور کامل انجام می شود. این شرکت در راستای جلب اعتماد و رضایت مشتریان خود به فعالیت و ارائه خدمات و محصولات می پردازد. این مجموعه با تمام توان خود برای رسیدن به این هدف تلاش می کند و به پشتیبانی و ارائه خدمات مشغول است.

نام شهر : ارومیه

نام شرکت : شرکت آسا شبکه

تلفن تماس و پشتیبانی : 09149466900

آدرس نماینده: آذربایجان غربی ، ارومیه ،پنجراه، خیابان مدنی، نبش کوچه 24، ساختمان ثامن، طبقه 5، واحد 8

وب سایت : http://www.asanet.net

قرارداد شرکت آسا شبکه و کوشاریزپردازه
قرارداد شرکت آسا شبکه و کوشاریزپردازه

شرکت آسا شبکه  ((فناری اطلاعات و ارتباطات آتیه سروش آذربایجان )) با شماره ثبت 19434  بصورت متمرکز و ثبت شده در سه بخش فنی مهندسی، بازرگانی و آموزش با اتکا به متخصصان داخلی , کارشناسان مجرب و متعهد و بکارگیری تجارب مدیریتی شرکای تجاری خود , فعالیت های خود را آغاز نموده است. این شرکت در زمینه های فناوری اطلاعات و ارتباطات از قبیل  طراحی و اجرای زیر ساخت شبکه های فیبر نوری ،شبکه های کامپیوتری ، طراحی و استاندارد سازی مراکز خدمات داده ، خدمات نرم افزاری ، سخت افزاری (شامل نصب و راه اندازی و پشتیبانی)و سیستمهای حفاظتی و امنیتی تحت شبکه(دوربین مدار بسته )و ارائه و نصب تجهیزات مخابراتی و همچنین فروش سیستمهای کامپیوتری اداری ، سرور و… ارایه خدمت می نماید. 

نام شهر : ارومیه

نام شرکت : فناوری اطلاعات و ارتباطات آتیه سروش آذربایجان (آسا شبکه)

تلفن تماس و پشتیبانی : 09129342927

آدرس نماینده: استان آذربایجان غربی، شهر ارومیه، ایالت/۵۷۱۳۷، خيابان شهیدمدنی۲، بن بست شماره۲۴[میراحمد]، پلاک ۴۰۲، ساختمان ثامن- طبقه ۵، واحد ۸، کد پستی 5713714171

تلفن تماس و پشتیبانی نماینده :

984432250120+

989149466900+

این شرکت در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات از قبیل طراحی و اجرای زیرساخت شبکه های فیبر نوری، شبکه های کامپیوتری، طراحی و استاندارد سازی مراکز خدمات داده، خدمات نرم افزاری، سخت افزاری (شامل نصب و راه اندازی و پشتیبانی) و سیستم های حفاظتی و امنیتی تحت شبکه (دوربین مدار بسته) و ارائه و نصب تجهیزات مخابراتی و همچنین فروش سیستم های کامپیوتری اداری ، سرور و غیره ارائه خدمات می نماید.

خدمات ردیابی خودرو در ارومیه

شرکت کوشاریزپردازه با حدود 15 سال سابقه و با استفاده از تجربه و تخصص و ارائه خدمات تخصصی ردیابی خودرو و مدیریت ناوگان شرکت ها و سازمان ها و اشخاص ، خدمات ردیابی خودرو در ارومیه را انجام می دهد. این شرکت، دستگاه های ردیاب خودرو خود را از مطرح ترین برندهای اروپایی و نیز یکی از تخصصی ترین نرم افزار های ردیابی دنیا با عنوان نرم افزار ردیاب خودرو KingGps ارائه می دهد و در این راستا توانسته رضایتمندی مشتریان خود را را در حیطه ارائه خدمات ردیابی خودرو در استان آذربایجان غربی و همچنین در سطح کشور بدست آورد.

دستگاه های ردیابی خودرو در ارومیه

شرکت کوشاریزپردازه با استفاده از بهترین دستگاه های ردیابی از بهترین برندها از جمله ، BCE ، Meitrack ،  Teltonika، Ruptela و … خدمات ردیابی خودرو در ارومیه را ارائه می دهد. از دیگر خدمات نوین این شرکت، ارئه خدمات در زمینه ردیاب های شخصی است. ردیاب های شخصی ارائه شده بسیار کوچک و سبک و قابل حمل هستند و کاربردهای بسیار مهم و مفیدی دارند که از جمله آنها می توان به  ردیابی کودکان و اعضای خانواده، ردیابی حیوانات خانگی، ردیابی سالمندان و بیماران خاص و … اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های ردیاب خودرو با کیفیت بالا برای ارائه خدمات ردیابی خودرو در ارومیه و دیگر شهرهای ایران توسط شرکت کوشاریزپردازه می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

نرم افزار ردیابی خودرو در ارومیه

پلتفورم و نرم افزاری که این شرکت برای کاربران خود در نظر گرفته است، نرم افزار تخصصی و مطرح  نرم افزار ردیاب خودرو KingGps  است و با پرداخت مبلغ ماهانه بسیار مناسب با بهترین کیفیت قابل استفاده است. از دیگر نرم افزارهای مهم و کاربردی، نرم افزار ردیابی کارمندان با عنوان نرم افزار ردیابی کارمندان KingPlus می باشد که برنامه کاربردی آن بر روی گوشی تلفن همراه نصب شده و به مدیران و کارفرمایان این امکان را می دهد که در هر لحظه از وضعیت و موقعیت کارمندان و پرسنل خود اطلاع داشته باشند.

مشتریان خدمات ردیابی خودرو در ارومیه

شرکت کوشاریزپردازه در حیطه ارائه خدمات ردیابی خودرو در ارومیه و یا ردیابی ماهواره ای یا ردیابی جی پی اس (ردیابی Gps) با شرکت های معتبری از جمله شادلی، تولید کننده انواع آبمیوه و کنسانتره در ارومیه همکاری می کند.

فروش ردیاب خودرو در ارومیه

فروش انواع ردیاب خودرو در ارومیه از برندهای مطرح Teltonika و BCE و Meitrack و Ruptela همراه با یک سال گارانتی می باشد. همچنین فروش در نمایندگی های دیگر در تهران و مراکز استان ها نیز وجود دارد.

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به منوی ردیاب خودرو در صفحه اصلی مراجعه و لیست ردیاب ها را از برندهای ذکر شده مشاهده فرمائید. همچنین می توانید برای مشاوره تخصصی با شماره  09129342927 تماس بگیرید.

همکاران مجموعه ما در شرکت کوشاریزپردازه با بررسی شرایط وسایل نقلیه و یا ناوگان شما، بهترین پیشنهادات نرم افزاری و سخت افزاری را به شما ارئه می دهند تا امکان کنترل و مدیریت ناوگان برای شما با امنیت بیشتر و هزینه کمتر میسر شود.

برای خرید ردیاب خودرو در ارومیه و استفاده از خدمات مدیریت ناوگان با ما در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط ردیابی خودرو در ارومیه

ارائه 
خدمات تخصصی ردیابی 
دستگاههای ردیاب خودرو 
نرم افزارهای ردیاب خودرو 
در ارومیه