فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

ردیابی خودرو در سنندج

ردیابی خودرو در سنندج با توجه به رشد سریع و چشمگیر صنایع و کارخانجات مختلف در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کلانشهر سنندج مرکز استان کردستان و بیست و یکمین شهر پرجمعیت کشور است که در غرب کشور قرار دارد. این شهر بخصوص در روزهای گرم سال، آب و هوای فوق العاده ای دارد و هر ساله پذیرای بازدید کنندگان داخلی و خارجی فراوانی است. در سال های اخیر شهر سنندج و سایر شهرستان های استان کردستان مانند سقز، مریوان، بانه، قروه، کامیاران، بیجار، دیواندره و … بلحاظ اقتصادی، صنعتی و تجاری پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند. بر هیچ کس پوشیده نیست که با گسترش صنایع و کارخانجات مختلف، نیروی انسانی نیز بیشتر شده و صنایع حمل و نقل نیز توسعه می یابند. همراه با توسعه قابل توجه ناوگان لزوم مدیریت دقیق تر و استفاده از امکانات بیشتر با این هدف نیز بیش از پیش احساس می شود.

از جمله این امکانات جدید، استفاده از انواع ردیاب خودرو و ردیاب شخصی می باشد. در استان کردستان بخصوص در سنندج و حومه صنایع مهم زیادی مانند نیروگاه سیکل ترکیبی، تراکتورسازی سنندج، صنایع چرم سازی، کفاشی، صنایع فلزی و غیر فلزی، نساجی و … وجود دارند که در این سال ها به جایگاه های قابل قبولی هم در سطوح کشوری و هم در سطوح بین المللی دست یابند. ردیابی خودرو سنندج و دیگر شهرستان های استان کردستان همسو با این رشد فوق العاده مورد توجه اکثر مدیران و کارفرمایان این خطه قرار گرفته است.

استفاده از ردیابی خودرو در سنندج توسط مدیران و رؤسای اصناف و صنایع تولیدی موجب مدیریت ناوگان بصورت دقیق تر و بهینه تر و کاهش یافتن هزینه ها و افزایش امنیت و بهره وری پرسنل شده است. با استفاده از انواع ردیاب خودرو و ردیاب شخصی، کارفرمایان در هر لحظه و تحت هر شرایط و موقعیتی می توانند ناوگان خود را رصد و کنترل کنند و بخوبی بر عملکرد آنها نظارت کنند. این موضوع، ردیابی خودرو در سنندج و دیگر شهرهای استان کردستان را پر رنگ تر و متداول تر نموده است.

دفتر فروش و نمایندگی ردیاب خودرو در سنندج

شرکت کوشاریزپردازه با دارا بودن نمایندگان فروش متعدد از جمله نمایندگی ردیاب خودرو در سنندج توانسته خدمات تخصصی خود را از طریق نمایندگان در سراسر استان ها و شهرهای ایران بخوبی انجام دهد. این شرکت با هدف اعتمادسازی و جلب اطمینان مشتریان و کاربران به فعالیت مستمر در حیطه ارائه خدمات ردیابی خودرو و ردیابی شخصی مبادرت ورزیده است و همگام با عرصه جهانی با قدرت هر چه تمام تر برای دستیابی کامل به این هدف فعالیت می کند.

نام شهر : سنندج

نام شرکت : کوشاریزپردازه

تلفن تماس و پشتیبانی دفتر مرکزی :  09129342927

نماینده : نماینده سنندج

آدرس نماینده: سنندج – خیابان امام خمینی

تلفن تماس و پشتیبانی نماینده : 09143152927

خدمات حرفه ای ردیابی خودرو در سنندج

شرکت کوشاریزپردازه با داشتن حدوداً 15 سال سابقه و با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص خود در ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای ردیابی خودرو و مدیریت ناوگان کمپانی ها، سازمان ها و افراد، خدمات ردیابی خودرو در سنندج را به انجام می رساند. دستگاه های ردیاب خودرو  ارائه شده توسط این شرکت، متعلق به مشهورترین و معتبرترین برندهای موجود در اروپا است و همچنین نرم افزار ردیاب خودرو KingGps به عنوان از جمله مطرح ترین و تخصصی ترین نرم افزار ردیابی دنیا بوسیله شرکت کوشاریزپردازه ارائه می گردد که در همین راستا بخوبی توانسته رضایت کاربران خود را در مورد خدمات ردیابی خودرو در سنندج و استان کردستان بدست آورد.

دستگاه های تخصصی ردیابی خودرو در سنندج

شرکت کوشاریزپردازه با بهره گیری از برترین دستگاه های ردیابی مانند BCE ، Meitrack ،  Teltonika، Ruptela  و … خدمات ردیابی خودرو در سنندج را انجام می دهد. این شرکت از سوی دیگر، ردیاب های شخصی و خدمات مربوط به آنها را هم ارائه می کند. انواع مختلف ردیاب شخصی که این شرکت ارائه می دهد کوچک، سبک و قابل حمل هستند و مواد استفاده بسیار زیادی دارند که از جمله آنها می توان ردیابی کودکان، سالمندان، افراد دارای بیماری های خاص، حیوانات خانگی و … را نام برد.

جهت کسب اطلاعات دقیق در مورد دستگاه های تخصصی ردیاب خودرو با کیفیت مطلوب برای ردیابی خودرو در سنندج و دیگر شهرهای ایران بوسیله شرکت کوشاریزپردازه به لینک های زیر مراجعه نمایید.

نرم افزار ردیابی خودرو در سنندج

نرم افزار فوق العاده ای که شرکت کوشاریزپردازه برای مشتریان خود در نظر گرفته، نرم افزار و پلتفورم تخصصی و معتبر  نرم افزار ردیاب خودرو KingGps می باشد که کاربران گرامی می توانند با پرداخت ماهانه هزینه ای مناسب از تمام امکانات و قابلیت های آن بهره مند شوند. یکی دیگر از نرم افزارهای مهم و مطرح با عنوان  نرم افزار ردیابی کارمندان KingPlus است که نرم افزار ردیابی کارمندان است و دارای اپلیکیشنی است که روی تلفن همراه نصب می شود و به مدیران این امکان را می دهد در هر زمان و مکانی از وضعیت ناوگان خود مطلع باشند.

مشتریان خدمات ردیابی خودرو در سنندج

شرکت کوشاریزپردازه در حوزه خدمات ردیابی خودرو در سنندج و یا ردیابی جی پی اس (ردیابی Gps) یا ردیابی ماهواره ای با برند ها و شرکت های مطرحی همکاری می نماید.

فروش ردیاب خودرو در سنندج

ردیاب خودرو در سنندج متعلق به برترین برندهای اروپایی همچون Teltonika و BCE و Meitrack و Ruptela در انواع مختلف با کیفیت فوق العاده بهمراه یک سال گارانتی به فروش می رسند. در دیگر نمایندگی های سایر استان های کشور نیز فروش بصورت گسترده انجام می گیرد.

جهت کسب اطلاعات کافی در این مورد در صفحه اصلی سایت به منوی ردیاب خودرو رجوع کنید و فهرست تمام ردیاب ها را از برندهای نام برده مشاهده کنید. جهت مشاوره تخصصی با شماره مستقیم 09129342927 تماس حاصل فرمائید.

تمام تلاش مجموعه ما در شرکت کوشاریزپردازه، ارائه بهترین پیشنهادهای نرم افزاری و سخت افزاری به شما پس از بررسی دقیق ناوگان شما است تا با کمک آن بتوانید بصورتی دقیق تر و حرفه ای تر در جهت افزایش امنیت و کاهش هزینه های اضافی و همچنین بهینه سازی راندمان کاری به مدیریت ناوگان خود بپردازید.

برای خرید ردیاب خودرو در سنندج و بهره مندی از خدمات مدیریت ناوگان با ما تماس بگیرید.

ارائه 
خدمات تخصصی ردیابی 
دستگاههای ردیاب خودرو 
نرم افزارهای ردیاب خودرو 
در سنندج