فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

ردیابی خودرو در تبریز

خدمات ردیابی خودرو در تبریز

خدمات ردیابی خودرو در تبریز و ارائه دستگاههای ردیاب خودرو تبریز توسط شرکت کوشـــــاریزپردازه با بیش از 15 سال سابقه انجام می شود. این شرکت در زمینه خدمات تخصصی ردیابی خودرو در تبریز و کنترل و مدیریت ناوگان شرکت ها و سازمانها و اشخاص در سطح کشور فعالیت می کند. همچنین این شرکت با ارائه دستگاه های ردیاب خودرو از برندهای مطرح اروپایی و تخصصی ترین نرم افزار ردیابی دنیا با نام نرم افزار ردیاب خودرو KingGps ، توانسته است رضایت مشتریان خود را در زمینه ارائه خدمات ردیابی خودرو در آذربایجان شرقی و در سطح کشور جلب نماید.

ردیابی خودرو در تبریز

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب خودرو یا جی‌پی‌اس خودرو یک قطعه سخت افزاری کوچک است که روی خودرو، موتور‌سیکلت و یا حتی وسایل نقلیه دیگر مانند کامیون‌ یا تریلی نصب می‌شود و توسط سیستم جی‌پی‌اس (سیستم موقعیت‌یاب جهانی) موقعیت مکانی وسیله نقلیه را به صورت دقیق به شما نمایش می‌دهد. در صورت استفاده از ردیاب خودرو شما می‌توانید هر زمان که بخواهید موقعیت مکانی دقیق خودروی خود را روی نقشه مشاهده نمایید. نصب جی‌پی‌اس خودرو می‌تواند امنیت خودرو را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

ردیاب خودرو چیست

دفتر مرکزی ردیابی خودرو در تبریز - شرکت کوشاریزپردازه

نام شهر : تبریز

نام شرکت : کوشاریزپردازه

مدیرعامل : جهانبخش علاخیالی

آدرس : استان آذربایجان شرقی، تبریز، وليعصر جنوبي، استاد معين

تلفن : 09129342927

دستگاه های ردیابی خودرو در تبریز

دستگاههایی که این شرکت برای ردیابی خودرو در تبریز  ارائه می دهند از برندهای Teltonike ، BCE ، Meitrack و Ruptela و … می باشد که تمامی این دستگاهها دارای کیفیت بالا و گارانتی می باشند.

همچنین این شرکت در زمینه ردیاب های شخصی هم خدمات بسیار خوبی را ارائه می دهد. در این زمینه ردیاب های شخصی که استفاده می شوند بسیار کوچک و سبک هستند و افراد به راحتی می توانند در کیف خود و یا جیب خود حمل کنند. و همچنین موارد کاربرد دیگر برای ردیابی کودکان و اعضای خانواده، ردیابی سالمندان و بیماران خاص مانند آلزایمر، ردیابی حیوانات خانگی، قابل استفاده برای کاروانهای حج و مسافرین خارج کشور، موتورسیکلت و دوچرخه و … می باشد.

برای ارائه خدمات ردیابی خودرو در تبریز از دستگاه های ردیاب خودرو با کیفیت بالا استفاده می شود که با انتخاب هر کدام از دستگاه های زیر می توانید مشخصات و اطلاعات کامل را مشاهده فرمایید.

نرم افزار ردیابی خودرو در تبریز

نرم افزار و پلتفرمی که برای استفاده کاربران در نظر گرفته شده است یک نرم افزار تخصصی و مطرح در سطح دنیا در این زمینه با نام نرم افزار ردیاب خودرو KingGps است که کاربران با پرداخت مبلغ ماهیانه کم می توانند از این پلتفرم استفاده کنند.

این شرکت همچنین نرم افزار ردیابی کارمندان با نام نرم افزار ردیابی کارمندان KingPlus را ارائه می دهد که اپلیکیشن اندروید و ios آن روی گوشی نصب شده و مدیران شرکت ها می توانند از وضعیت و مکان کارمندان اطلاع و آگاهی داشته باشند و یا مدیران شرکت های پخش با نرم افزار ردیابی بازاریاب می توانند افراد را برای افزایش راندمان و گرفتن تصمیمات بهتر برای کارایی بهتر ، ردیابی و رصد کنند.

دفتر فروش و نمایندگی ردیابی خودرو در تبریز

شرکت همچنین دارای نمایندگی های فروش و ارائه خدمات در شهرهای تهران و شیراز و رشت و … می باشد که ارائه تمامی خدمات توسط نمایندگی ها در شهرهای مختلف انجام می شود. هدف شرکت کوشاریزپردازه ارائه بهترین خدمات و حداکثر رضایت کاربران است و مدیریت و کارکنان این مجموعه تمام توان خود را برای این هدف و بهترین پشتیبانی ممکن و ارائه راهکارهای جدید و بروز بکار خواهند گرفت.

مشتریان خدمات ردیابی خودرو در تبریز

شرکت کوشاریزپردازه در زمینه ارائه خدمات ردیابی خودرو در تبریز یا همان ردیابی ماهواره ای یا ردیابی جی پی اس(ردیابی Gps) با شرکتهای میهن ، دومینو ، نادری ، شونیز ، حاج عبدا.. ، به تک ، دایتی  و … همکاری می کنند که تمامی مشتریانی که به ما اعتماد کرده اند را از طریق لینک مشتریان ما و مشتریان پشتیبانی ما می توانید مشاهده فرمایید. و همچنین حسن انجام کارها را از طریق لینک حسن انجام کارها می توانید مشاهده فرمایید.

چند نمونه از مشتریان خدمات ردیابی خودرو در تبریز

خدمات ردیابی خودرو در تبریز برای شرکت میهن

خدمات ردیابی خودرو در تبریز برای شرکت دومینو

خدمات ردیابی خودرو در تبریز برای شرکت نادری

خدمات ردیابی خودرو در تبریز برای شرکت حاج عبدا..

شرکت شونیز

سازمان راهداری

هواپیمایی معراج

شرکت به تک

فروش ردیاب خودرو در تبریز

فروش ردیاب خودرو در تبریز با انواع ردیاب های خودرو از برندهای Teltonika و BCE و Meitrack و Ruptela با گارانتی یکساله و همچنین فروش در نمایندگی های دیگر در تهران و مراکز استان ها.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به منوی ردیاب خودرو در صفحه اول مراجعه کنید و لیست ردیاب ها با برندهای ذکر شده را مشاهده فرمایید یا برای مشاوره و راهنمایی بیشتر می توانید با شماره 09129342927 تماس حاصل فرمایید.

همکاران ما پس از بررسی شرایط وسایل نقلیه و یا ناوگان شما بهترین پیشنهاد سخت افزاری و نرم افزاری را ارائه خواهند داد تا بتوانید با امنیت بیشتر و هزینه های پایین تر ناوگان و یا وسایل نقلیه خود را کنترل و مدیریت نمایید.

ارائه 
خدمات تخصصی ردیابی 
دستگاههای ردیاب خودرو 
نرم افزارهای ردیاب خودرو 
در تبریز