فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

ردیابی خودرو در اهواز

ردیابی خودرو در اهواز در سال های اخیر همانند دیگر شهرهای کشور ما بطرز قابل توجهی توسعه یافته و مورد توجه مردم این شهر قرار گرفته است. کلانشهر اهواز مرکز استان خوزستان و هشتمین شهر پرجمعیت ایران می باشد. این شهر بزرگ و توسعه یافته که بلحاظ وسعت، چهارمین شهر وسیع ایران و بلحاظ صنعتی و اقتصادی در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است. واضح است که همگام با رشد و توسعه واحدهای تولیدی و کارخانجات و صنایع گوناگون، مسلماً ناوگان حمل و نقل و نیروی انسانی نیز رشد یافته و نیازمند کنترل و مدیریت دقیق تری است. از جمله امکانات و تجهیزات فوق العاده موجود برای مدیریت دقیق و بهینه ناوگان و نیروی انسانی، استفاده از انواع ردیاب خودرو و ردیاب شخصی است. بر این اساس، ردیابی خودرو اهواز در این سال ها بسیار توسعه یافته و استفاده از انواع ردیاب ها مورد توجه مدیران و کارفرمایان در این منطقه قرار گرفته است.

ردیابی خودرو در اهواز

در طول سال های گذشته تا به امروز نه تنها کلانشهر اهواز بعنوان مرکز استان خوزستان بلکه دیگر شهرستان های این استان از جمله دزفول، آبادان، ماهشهر، خرمشهر، اندیمشک، ایذه، بهبهان، شوشتر، مسجد سلیمان، بند امام خمینی، رامهرمز، امیدیه و … نیز در زمینه های مختلف تولیدی و صنعتی پیشرفت های چشمگیری داشته اند و از ردیاب های شخصی و خودرو برای ردیابی ناوگان و پرسنل خود برای مدیریت ناوگان بصورتی حرفه ای استفاده می کنند. شهر اهواز را می توان یکی از قطب های مهم اقتصادی کشور نامید. شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت فولاد خوزستان، شرکت لوله سازی خوزستان و … بخشی از صنایع و مراکز مهم اقتصادی کشور هستند که در اهواز و حومه آن قرار دارند. از این رو، لزوم ردیابی خودرو در اهواز و سایر شهرستان های استان خوزستان برای مدیریت هر چه بهتر ناوگان، امری بدیهی است.

ردیابی خودرو در اهواز

در حقیقت، استفاده از ردیاب خودرو در اهواز و حومه موجب شده که راندمان کاری بالاتر رود چرا که کنترل و رصد ناوگان و پرسنل در هر موقعیت و شرایطی، افزایش امنیت، کاهش هزینه ها و خسارات احتمالی و افزایش کارایی پرسنل و ناوگان را در پی دارد. به عبارت دیگر ردیابی خودرو در اهواز و سایر شهرستان های استان خوزستان، راه حلی عملی برای بهبود اقتصاد و توسعه صنایع و واحدهای تولیدی در این منطقه است.

ردیابی خودرو در اهواز

دفتر فروش و نمایندگی ردیاب خودرو در اهواز

شرکت کوشاریزپردازه با دارا بودن دفتر فروش و نمایندگی ردیاب خودرو در اهواز و نیز دیگر شهرهای کشور، همه خدمات حرفه ای و کامل خود را با بهترین کیفیت انجام می دهد. در حقیقت این مجموعه با کوشش فراوان خود برای تأمین رضایتمندی مشتریان همسو با کیفیت جهانی تلاش می کند.

نام شهر :   اهواز

نام شرکت : کوشاریزپردازه

تلفن تماس و پشتیبانی دفتر مرکزی : 09129342927

نماینده 

آدرس نماینده

تلفن تماس و پشتیبانی نماینده 

خدمات ردیابی خودرو در اهواز

شرکت کوشاریزپردازه با سابقه ای طولانی در حدود 15 سال در حیطه ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای ردیابی خودرو و مدیریت ناوگان و با دارا بودن تخصص روز در این زمینه، خدمات ردیابی خودرو در اهواز و دیگر شهرهای استان خوزستان را ارائه می دهد. قابل توجه است که این مجموعه، دستگاه های ردیاب خودرو را که توسط مطرح ترین و معتبرترین برندهای اروپایی طراحی و تولید شده اند به کاربران خود ارائه می کند و نیز تخصصی ترین و مدرن ترین نرم افزار ردیابی خودرو را با عنوان نرم افزار ردیاب خودرو KingGps را عرضه نموده است. از این رو، شرکت کوشاریزپردازه توانسته خدمات ردیابی خودرو در اهواز و دیگر مناطق استان خوزستان را بصورت حرفه ای و دقیق انجام دهد و محبوبیت قابل توجهی را در میان کاربران خود بدست آورد.

دستگاه های ردیابی خودرو در اهواز

ردیاب خودرو یک دستگاه کوچک مانند دزدگیر است که سیم کارت می خورد و بوسیله آن می توانیم از محل خودرو خود باخبر شویم و آن را ردیابی نماییم. برای نصب جی پی اس باید یک عدد سیم کارت بر روی آن نصب شود. ردیاب را به برق خودرو وصل کرده تا فعال شود. از این طریق در هر لحظه موقعیت جغرافیایی خودرو را برای صاحب خودرو ارسال می‌کند. صاحب خودرو در هر لحظه به صورت آنلاین خودرو خود را ردیابی می‌کند و یا در صورت لزوم آن را در حالت حرکت خاموش کند.

شرکت کوشاریزپردازه با بکارگیری مدرن ترین و بهترین دستگاه های ردیاب تولید شده بوسیله مدرن ترین برندهای موجود در اروپا از جمله Ruptela،  Meitrack، BCE، Teltonika و …، خدمات ردیابی خودرو در اهواز را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. از دیگر فعالیت های بسیار با اهمیت و کاربردی که بوسیله شرکت کوشاریزپردازه ارائه می شود خدمات ردیابی شخصی است. ردیاب های شخصی از جمله کاربردی ترین و دقیق ترین ردیاب های موجود می باشند که دارای ویژگی های مهم و منحصر بفردی هستند. وزن سبک، سایز کوچک و قابلیت حمل از جمله ویژگی های مهم ردیاب های شخصی هستند و در موقعیت های مهمی از جمله ردیابی بیماران و افراد با شرایط خاص، ردیابی سالمندان، ردیابی کودکان و سایر اعضای خانواده، ردیابی حیوانات خانگی و …. مورد استفاده قرار می گیرند.

برای کسب اطلاعات دقیق درباره انواع مختلف دستگاه های ردیاب خودرو با کیفیت بالا و کارکرد فوق العاده جهت ردیابی خودرو در اهواز و دیگر شهرهای کشور ایران به لینک های زیر مراجعه کنید.

نرم افزار ردیابی خودرو در اهواز

شرکت کوشاریزپردازه، یکی از مطرح ترین و معتبرترین پلتفورم ها و نرم افزارهای ردیابی را تحت عنوان  نرم افزار ردیاب خودرو KingGps برای مشتریان خود ارائه داده است و تمامی مشتریان و کاربرانِ مجموعه قادر خواهند بود بصورت ماهانه مبلغی را پرداخت نموده و از تمامی خدمات و امکانات و قابلیت های آن بهرمند گردند. همچنین نرم افزار ردیابی کارمندان KingPlus بعنوان یکی از نرم افزارهای برتر ردیابی کارمندان بوسیله این شرکت ارائه شده است که اپلیکیشنی دقیق و حرفه ای دارد که بر روی گوشی تلفن همراه نصب می شود و به مدیران و کارفرمایان اجازه می دهد تحت هر شرایط و موقعیتی، پرسنل و ناوگان خود را کنترل کنند و بصورتی بهینه تر و قوی تر به مدیریت ناوگان خود اقدام کنند.

مشتریان خدمات ردیابی خودرو در اهواز

شرکت کوشاریزپردازه در مورد عرضه خدمات ردیابی خودرو در اهواز و یا ردیاب ماهواره ای یا ردیابی جی پی اس (ردیابی Gps) با سازمان ها و شرکت ها و کمپانی های مطرح و معتبری همکاری می نماید.

فروش ردیاب خودرو در اهواز

ردیاب خودرو در اهواز در مدل ها و مارک های گوناگون و معتبر با قابلیت ها و استفاده های مختلف با یک سال گارانتی متعلق به برندهای نام آشنا و حرفه ای از جمله Teltonika و BCE و Meitrack و Ruptela در دسترس قرار دارند و به فروش می رسند. فروش محصولات و ارائه خدمات در همه نمایندگی های شرکت در تمام نقاط کشور وجود دارد.

برای اطلاع از توضیحات کامل در این مورد در صفحه اصلی وب سایت به منوی ردیاب خودرو رجوع کنید و لیست ردیاب ها بصورت کامل مشاهده کنید. جهت مشاوره حرفه ای با شماره 09129342927 تماس حاصل فرمائید.

شرکت کوشاریزپردازه با تمام توان خود و با تکیه بر سابقه طولانی و تخصص بروز در حیطه ردیابی کوشش می کند تا با ارائه دادن بهترین پیشنهادهای نرم افزاری و سخت افزاری پس از بررسی کامل شرایط، موقعیت و جزئیات ناوگان مورد نظر، شما را در مدیریت ناوگان خود بصورتی دقیق و کامل همراهی می کند.

جهت خرید ردیاب خودرو در اهواز و بکارگیری خدمات مدیریت ناوگان با کیفیتی فوق العاده با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط ردیابی خودرو در اهواز

ارائه 
خدمات تخصصی ردیابی 
دستگاههای ردیاب خودرو 
نرم افزارهای ردیاب خودرو 
در اهواز