فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

ردیابی خودرو در خرم آباد

خرم آباد از جمله کلانشهرهای در حال توسعه کشور و مرکز استان لرستان می باشد. این شهر که به عنوان بیست وسومین شهر پر جمعیت ایران شناخته می شود در غرب ایران واقع است و به علت قرار داشتن در مسیر تهران – جنوب دارای اهمیت راهبردی و ارتباطی بسیاری است و حمل و نقل در این موقعیت بسیار پر رنگ و مهم است. در سال های اخیر کارخانجات و صنایع در استان لرستان و بخصوص کلانشهر خرم آباد رشد چشمگیری داشته و توسعه یافته است. شرکت صدر فولاد و پتروشیمی خرم آباد از جمله مهمترین صنایع فعال در کلانشهر خرم آباد می باشند. بجز خرم آباد، شهرستان های دیگر استان لرستان مانند بروجرد، کوهدشت، دورود، دلفان، الیگودرز، پلدختر و … در سال های اخیر برای توسعه صنایع و آبادانی استان بلحاظ اقتصادی و عمرانی استمرار ورزیده اند.

مدیران و کارفرمایان کارخانجات و صنایع مختلف در شهرهای مختلف استان لرستان بخصوص کلانشهر خرم آباد دریافته اند که برای کسب موفقیت بیشتر در کسب و کار و ارتقای اقتصادی نیاز است که عملکرد خود را با استانداردها در سطح کشور و حتی سطح بین المللی همگام سازند. بهینه سازی کسب و کار به طرق گوناگون و مدیریت ناوگان بطور دقیق و کارآمد یکی از مهم ترین فاکتورهای این همگام سازی است. با توسعه صنایع و افزایش نیروی انسانی و حمل و نقل درون کشوری و یا بین المللی لزوم توجه به امنیت و کنترل دقیق ناوگان بیش از پیش محسوس است. استفاده از ردیاب خودرو و ردیاب شخصی از جمله راهکارهای کلیدی برای مدیریت ناوگان است. از این رو ردیابی خودرو در خرم آباد در این سال ها بسیار متداول و رایج است و کارفرمایان می توانند خودروها و پرسنل خود را بطور دقیق رصد و کنترل کنند. این موضوع منجر به افزایش امنیت و نیز افزایش بهره وری و کیفیت کار و پرسنل خواهد شد. در حقیقت ردیابی خودرو خرم آباد بسیار مورد توجه مدیران و مسئولان صنایع و کسب و کارهای این منطقه قرار گرفته است.

دفتر فروش و نمایندگی ردیاب خودرو در خرم آباد

شرکت کوشاریزپردازه دارای نمایندگی های فروش فراوانی در شهرهای مختلف کشورمان مانند نمایندگی ردیاب خودرو در خرم آباد است که هر یک از آنها با نهایت کیفیت خدمات تخصصی خود را ارائه می دهند. اصلی ترین غایت این شرکت، جلب اعتماد مشتریان و خوشنودی کاربران است و با تمام توان خود در جهت رسیدن به این هدف، همسو با کیفیت و استانداردهای جهانی حرکت می کند.

نام شهر : خرم آباد

نام شرکت : کوشاریزپردازه

تلفن تماس و پشتیبانی دفتر مرکزی : 09129342927

نام نماینده : آقای رخشان

نام فروشگاه : اسپرت ریسر

آدرس نماینده: خرم آباد، خیابان شریعتی، روبروی اتش نشانی، فروشگاه اسپرت ریسر

تلفن تماس و پشتیبانی نماینده :

خدمات ردیابی خودرو در خرم آباد

15 سال سابقه درخشان شرکت کوشاریزپردازه در حیطه ارائه خدمات تخصصیِ مدیریت ناوگان و ردیابی خودروی شرکت ها، سازمان ها و افراد گویای این امر است که این شرکت، خدمات ردیابی خودرو در خرم آباد را به بهترین شکل و با در نظر گرفتن فاکتورهای رضایتمندی مشتریان انجام می دهد. این شرکت به ارائه دستگاه های ردیاب خودرو از بهترین و نامی ترین برندهای اروپایی مبادرت می ورزد و در جهت جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان، نرم افزار ردیاب خودرو KingGps را با عنوان مطرح ترین نرم افزار ردیابی جهان ارائه نموده است که از این حیث توانسته خدمات ردیابی خودرو در خرم آباد و دیگر شهرهای کشور را بخوبی به انجام رساند.

دستگاه های ردیابی خودرو در خرم آباد

شرکت با سابقه کوشاریزپردازه از مهمترین برندهای موجود در اروپا که به تولید و ارائه تخصصی ترین و معتبرترین دستگاه های ردیابی پرداخته اند بهره برده و به ارائه خدمات ردیابی خودرو در خرم آباد مشغول است. از جمله این برندها BCE ، Meitrack ،  Teltonika، Ruptela و  … هستند. شرکت کوشاریزپردازه همچنین این شرکت ردیاب های شخصی خود را با ویژگی های منحصر بفردی از جمله کوچک، سبک و قابل حمل بودن ارائه می دهد که در نوع خود بسیار کاربردی و دارای کیفیت مطلوب هستند. ردیابی کودکان و دیگر اعضای خانواده، ردیابی سالمندان و افراد با بیماریهای خاص و نیز افراد دارای فراموشی، ردیاب انواع حیوانات خانگی و … از مهم ترین کاربردهای ردیاب شخصی هستند.

برای بدست آوردن اطلاعات کامل و مطالعات کافی درباره دستگاه های ردیاب خودرو و کیفیت فوق العاده آنها برای ردیابی خودرو در خرم آباد و اقصی نقاط ایران بوسیله شرکت کوشاریزپردازه به لینک های زیر مراجعه فرمائید.

نرم افزار ردیابی خودرو در خرم آباد

شرکت کوشاریزپردازه از جمله مهم ترین و تخصصی ترین نرم افزارها و پلتفورم های ردیابی تحت عنوان نرم افزار ردیاب خودرو KingGps را به مشتریان خود ارائه کرده است و امکان استفاده از امکانات و تمام قابلیت های آن بطور کامل تنها با پرداخت مبلغ ماهیانه بسیار مناسبی میسر است. همچنین یکی دیگر از نرم افزارهای تخصصی و مطرح در بین نرم افزارهای ردیابی کارمندان،  نرم افزار ردیابی کارمندان KingPlus می باشد که این شرکت ارائه داده که دارای یک اپلیکیشن است که روی تلفن همراه نصب شده و مدیران و کارفرمایان بواسطه آن می توانند در هر شرایط و موقعیتی، پرسنل و خودروهای خود را رصد و ناوگان خود را بطور دقیق کنترل نمایند.

مشتریان خدمات ردیابی خودرو در خرم آباد

شرکت کوشاریزپردازه با کیفیت هر چه تمام تر درباره ردیاب ماهواره ای یا ردیابی جی پی اس (ردیابی Gps) و یا به عبارتی خدمات ردیابی خودرو در خرم آباد با سازمان ها، برند ها و شرکت های مطرح و معتبری همکاری می نماید.

فروش ردیاب خودرو در خرم آباد

شرکت کوشاریزپردازه به فروش انواع گوناگون ردیاب خودرو را جهت ارائه خدمات ردیابی خودرو در خرم آباد از مطرح ترین برندها مانند Teltonika و BCE و Ruptela و  Meitrack در خرم آباد و سایر شهرهای ایران اقدام نموده و انواع دریاب خودرو در خرم آباد و سایر نقاط کشور قابل دسترس است. در تمامی نمایندگی های این مجموعه فروش محصولات و ارائه خدمات با کیفیت بالا و بصورت کامل صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و کامل تر در این باره در صفحه اصلی وب سایت به منوی ردیاب خودرو رجوع کنید و لیست ردیاب ها را از برندهای مذکور مشاهده نمایید. برای انجام مشاوره با شماره  09129342927 تماس حاصل نمایید.

ما در شرکت کوشاریزپردازه تلاش می کنیم که بهترین پیشنهادهای نرم افزاری و سخت افزاری را بعد از آنالیز ناوگان شما ارائه دهیم تا شما مشتریان گرامی بتوانید مدیریت ناوگان خود را بصورتی بهینه و دقیق انجام دهید.

برای بهره مندی از ردیاب خودرو در خرم آباد با ما در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط ردیابی خودرو در خرم آباد

ارائه 
خدمات تخصصی ردیابی 
دستگاههای ردیاب خودرو 
نرم افزارهای ردیاب خودرو 
در خرم آباد