فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

ردیابی خودرو در بوشهر

ردیابی خودرو در بوشهر در سال های اخیر بدلیل تأمین امنیت ناوگان و کاهش هزینه ها توسعه چشمگیری داشته و صاحبان مشاغل و صنایع از این دست محصولات بیش از پیش بهره می برند. ردیاب خودرو و همچنین ردیاب شخصی از جمله محصولات بسیار کاربردی با قابلیت های مهم است که با توجه به توسعه کسب و کارها و ازدیاد نیروی انسانی بسیار مهم و ضروری است. کلانشهر بوشهر یکی از شهرهای مهم واقع در جنوب غربی کشور است که به عنوان سومین شهر پرجمعیت جنوب کشور شناخته می شود.

به غیر از کلانشهر بوشهر سایر شهرستان های استان بوشهر از جمله برازجان، بندر گناوه، بندر کنگان، خورموج، جم، بندر عسلویه و … بلحاظ اقتصادی و صنعتی رشد قابل توجهی داشته اند و انواع ردیاب خودرو در بوشهر و سایر شهرستان های استان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. استان بوشهر با دارا بودن شهرهای بندری و مجاورت با خلیج فارس یکی از قطب های مهم صنعتی و داد و ستد از طریق بنادر است. بطور مسلم مدیران و کارفرمایان در استان بوشهر و دیگر شهرستان های استان بوشهر با توجه به توسعه صنایع و کارخانجات خود نیاز به امکانات پیشرفته ای برای مدیریت دقیق تر ناوگان خود دارند. از جمله این امکانات، انواع مختلف ردیاب های خودرو و شخصی می باشد. ردیابی خودرو در بوشهر و دیگر شهرستان های استان بوشهر بسیار مورد توجه رؤسای کسب و کارها و برندها در این منطقه قرار گرفته است.

با استفاده از ردیاب خودرو در بوشهر مدیران و مسئولان نظارتی برند های گوناگون می توانند بر ناوگان و پرسنل خود نظارت دقیق تری داشته باشند که این امر افزایش امنیت، کاهش هزینه های احتمالی و بهبود وضعیت اقتصادی و افزایش بهره وری و راندمان کاری را بدنبال خواهد داشت. ردیابی خودرو بوشهر و حومه در سال های اخیر روند صعودی داشته و استقبال فراوانی از آن توسط مدیران صنایع مختلف واقع در استان بوشهر بعمل آمده است.

دفتر فروش و نمایندگی ردیاب خودرو در بوشهر

شرکت کوشاریزپردازه دارای دفتر فروش و نمایندگی ردیاب خودرو در بوشهر و دیگر شهرهای ایران است که در آنها ارائه خدمات و فروش محصولات توسط نمایندگان شرکت انجام می پذیرد. شرکت کوشاریزپردازه با قدرت هر چه تمام تر محصولات و خدمات خود را با هدف جلب رضایت مشتریان به آنها ارائه می دهد و همگام با پیشرفت های روز افزون در دنیا به پیش می رود.

نام شهر : بوشهر

نام شرکت : کوشاریزپردازه

تلفن تماس و پشتیبانی دفتر مرکزی : 09129342927 

نماینده :

آدرس نماینده:

تلفن تماس و پشتیبانی نماینده :

خدمات ردیابی خودرو در بوشهر

شرکت کوشاریزپردازه در زمینه ارائه خدمات تخصصی و کامل ردیابی خودرو و مدیریت ناوگان دارای 15 سال سابقه درخشان و دقیق است و بواسطه آن و همچنین تخصص و تجربه بلند مدت خود، اقدام به ارائه خدمات ردیابی خودرو در بوشهر نموده است.  دستگاه های ردیاب خودرو توسط این شرکت از جمله مطرح ترین و معتبرترین برندهای متعلق به اروپا عرضه شده و نیز نرم افزار ردیاب خودرو KingGps بعنوان یکی از معروف ترین و تخصصی ترین نرم افزارهای ردیابی در دنیا توسط شرکت کوشاریزپردازه ارائه می گردد. در این راستا، این شرکت بخوبی رضایت و خوشنودی کاربران و مشتریان خود را درباره خدمات ردیابی خودرو در بوشهر و تمام  شهرستان ها و نواحی استان بوشهر بدست آورد.

دستگاه های ردیابی خودرو در بوشهر

شرکت کوشاریزپردازه با بکارگیری برترین دستگاه های ردیاب متعلق به مطرح ترین برندها از جمله Teltonika ، Ruptela ، BCE ، Meitrack  ، … به انجام خدمات ردیابی در بوشهر مبادرت می ورزد. از خدمات مهم دیگر که بواسطه این شرکت ارائه می گردد ارائه خدمات ردیابی شخصی می باشد. ردیاب های شخصی یکی از پرکاربردترین ردیاب های موجود هستند که اندازه ای کوچک و وزنی بسیار سبک هستند و قابلیت حمل دارند و از جمله کاربردهای مهم آنها، ردیابی سالمندان و افراد مسن و بیماران خاص، ردیابی کودکان و همه اعضای خانواده، ردیابی حیوانات خانگی مختلف و … می باشند.

در جهت دریافت اطلاعات دقیق تر و کامل تر در مورد دستگاه های ردیاب خودرو با کیفیتی مطلوب و مورد تأیید برای ارائه هر چه بهتر خدمات ردیابی خودرو در بوشهر و سایر استان های ایران بوسیله شرکت کوشاریزپردازه به لینک های زیر رجوع فرمائید.

نرم افزار ردیابی خودرو در بوشهر

نرم افزار ردیاب خودرو KingGps نرم افزار و پلتفورم معتبر و تخصصی و پیشرفته ای است که شرکت کوشاریزپردازه برای مشتریان خود در نظر گرفته است و تمامی کاربران می توانند با پرداخت مبلغی مناسب بصورت ماهانه از تمام خدمات و قابلیت های این پلتفورم بهره ببرند.  نرم افزار ردیابی کارمندان KingPlus نیز یک نرم افزار ردیابی کارمندان است و یک اپلیکیشن کاربردی و دقیق دارد که بر روی تلفن همراه نصب می گردد و امکان اطلاع یافتن و رصد کارمندان و پرسنل را در هر وضعیت و شرایطی به کارفرمایان و مدیران می دهد.

مشتریان خدمات ردیابی خودرو در بوشهر

شرکت کوشاریزپردازه در زمینه ارائه خدمات ردیابی خودرو در بوشهر و یا ردیابی ماهواره ای یا ردیابی جی پی اس (ردیابی Gps) با سازمان ها و شرکت های مطرح و موفقی همکاری می نماید.

فروش ردیاب خودرو در بوشهر

ردیاب خودرو در بوشهر در انواع مدل ها با کاربردهای مختلف با یکسال گارانتی از برندهای معتبر و مطرحی مانند Teltonika و BCE و Meitrack و Ruptela به فروش می رسد. فروش در سایر نمایندگی ها در دیگر استان های کشور نیز وجود دارد.

برای دریافت اطلاعات جامع و دقیق در این باره در صفحه اصلی به منوی ردیاب خودرو رجوع کرده و فهرست کامل ردیاب ها  از برندهای گفته شده را مشاهده نمایید. جهت مشاوره تخصصی و کامل با شماره 09129342927 تماس حاصل فرمائید.

ما در شرکت کوشاریزپردازه تلاش می کنیم بعد از بررسی وضعیت وسایل نقلیه و ناوگان شما، پیشنهاد های سخت افزاری و نرم افزارهای دقیق و کامل را به شما ارائه دهیم تا بواسطه آنها بتوانید بهتر و دقیق تر به مدیریت ناوگان خود بپردازید.

برای خرید ردیاب خودرو در بوشهر و بهره مندی از خدمات مدیریت ناوگان در بهترین حالت ممکن با ما در تماس باشید.

ارائه 
خدمات تخصصی ردیابی 
دستگاههای ردیاب خودرو 
نرم افزارهای ردیاب خودرو 
در بوشهر