فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

کاربرد ردیاب خودرو در صنعت حمل و نقل و باربری

جی پی اس و یا همان ردیاب ماهواره ای از جمله تجهیزاتی است که در دنیای امروز بسیار متداول است و استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است. در هر سفری مسیر یابی و یافتن موقعیت مورد نظر همواره مهم ترین چالش است و استفاده از جی پی اس برای این موضوع ایده آل ترین گزینه است. جی پی اس به ما این امکان را می دهد که تمام افراد و یا وسایل نقلیه و ناوگان خود را کنترل کنیم و در هر لحظه و تحت هر شرایطی از موقعیت و محل آنها اطلاع کسب کنیم. این کنترل و اطلاعات لحظه ای موجب می شود که از بروز خسارات احتمالی نظیر سرقت خودرو و یا گم شدن افراد و … جلوگیری شود. در ادامه به بررسی کاربردهای مهم جی پی اس در صنایع حمل و نقل و باربری و نقش ردیاب خودرو در بهبود مدیریت ناوگان خواهیم پرداخت.

کاربرد ردیاب خودرو در صنعت حمل و نقل و باربری

ردیابی خودرو گامی موثر در توسعه صنایع حمل و نقل و باربری

مهم ترین کاربرد جی پی اس در صنعت حمل و نقل و باربری، جلوگیری از سرقت خودرو و همچنین حصول اطمینان خاطر از سلامت رانندگان و کامیون ها و سایر وسایل حمل و نقل است. در گذشته و در زمانی که استفاده از جی پی اس متداول نبود کامیون داران و باربری ها مشکلات و خسارات زیادی را متحمل می شدند. دستکاری بارنامه از جمله این مشکلات بود که مدیران باربری را در سرتاسر دنیا دچار مشکل کرده بود.

در این سال ها با توجه به استفاده از تجهیزات امنیتی و موقعیت یاب های ماهواره ای بسیاری از این مشکلات حل شده و خیال مدیران و صاحبان این دسته از مشاغل را راحت نموده است. مدیران باربری ها و کامیون داران می توانند با کمک جی پی اس در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی حتی در خانه، ناوگان خود را رصد نموده و بر آنها کنترل داشته باشند حتی اگر وسیله نقلیه مورد نظر در دور افتاده ترین جاده ها و موقعیت ها باشد که این بواسطه وجود فناوری LBS در جی پی اس امکان پذیر است.

همین امر موجب کاهش خسارات و افزایش بازدهی و راندمان کار را بدنبال خواهد داشت و در زمان و هزینه ها صرفه جویی خواهد شد. بنابراین بدیهی است که استفاده از ردیاب خودرو و جی پی اس نقش بسیار مهم و موثری در ارتقاء کسب و کارها و توسعه صنایع مختلف و بهبود وضعیت اقتصادی آنها دارد.

کاربرد ردیاب خودرو در صنعت حمل و نقل

صنایع حمل و نقل و باربری، رکن اصلی صنایع مختلف

تمام صنایع اعم از کشاورزی، عمرانی، واحدهای تولیدی و … به نوعی به صنعت حمل و نقل و باربری مرتبط هستند. از این رو لازم است که در صنایع حمل و نقل و باربری تدابیری در جهت رشد و توسعه و کاهش خسارات و هزینه ها اتخاذ شود. استفاده از ردیاب خودرو یک راهکار فوق العاده و حرفه ای برای مسیریابی خودروها و موقعیت یابی دقیق آنها است. در واقع اطلاع از آخرین وضعیت ناوگان و پرسنل، تمام سردرگمی و نگرانی های مدیران و مسئولان این حوزه را تا حد مطلوبی کاهش می دهد و تمرکز آنها را در جهت اتخاذ تصمیمات بهتر تا حد مطلوبی بالا می برد.

استفاده از جی پی اس ها بسیار راحت و دقیق است و اطلاعات کاملی را از وضعیت ناوگان شامل گزارش مسیرهای طی شده، توقف ها، موقعیت فعلی و … بصورت لحظه ای و بروز شده در اختیار مدیران قرار می دهد. به عبارت ساده تر، مدیران در حوزه صنایع حمل و نقل و باربری با استفاده از ردیاب خودرو می توانند بصورتی بهینه تر، دقیق تر و حرفه ای تر به مدیریت ناوگان خود بپردازند و فرآیند توسعه صنعت خود را سریع تر بپیمایند.

کاربرد ردیاب خودرو در صنعت حمل و نقل