فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

نمایندگی ردیاب خودرو شیراز

شیراز یکی از کلانشهرهای مهم ایران و مرکز استان فارس در جنوب کشور است. شیراز، سومین شهر ایران است که پس از تبریز و تهران، در سال ۱۲۹۶ شمسی، نهاد شهرداری در آن تأسیس شد. شهرداری شیراز به ۱۱ منطقه مستقل شهری، تقسیم شده و در مجموع مساحتی بالغ بر ۲۴۰ کیلومتر مربع را در بر می گیرد. شهر شیراز از جمله شهرهای مهم کشور است که توانسته در سال های اخیر به دستاوردهای مهم صنعتی و اقتصادی دست یابد. از طرفی جمعیت این کلانشهر و همچنین تعداد وسایل نقلیه در آن نیز رو به افزایش است و این دلایل، توجه به مسائل امنیتی را در این شهر پر رنگ تر می کند. گسترش و توسعه کارخانجات و صنایع در شیراز نیاز به مدیریت ناوگان بطور دقیق تر و حساس تر به لحاظ امنیتی را افزایش می دهد. یکی از موارد بسیار موثر در این زمینه استفاده از ردیاب شخصی و ردیاب خودرو می باشد. بعنوان مثال رانندگان می توانند با نصب ردیاب خودرو بر روی ماشین خود و اتصال به نرم افزار ردیاب خودرو از امنیت خودروی خود مطمئن شده و با آسودگی خاطر تردد نمایند. همچنین استفاده از ردیاب خودرو در ناوگان حمل و نقل کارخانجات و صنایع بدلیل تضمین امنیت و افزایش کارایی و بهره وری، امری بسیار ضروری است. بنابراین استفاده از این تکنولوژی در کلانشهرهای مهمی همچون شیراز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

دفتر فروش و نمایندگی ردیاب خودرو در شیراز

شرکت کوشاریزپردازه، نمایندگان فروش متعددی در شهرهای مختلف از جمله شیراز دارد که هر یک با کیفیت مطلوب به ارائه خدمات و فروش محصولات تخصصی اشتغال دارند. این شرکت با هدف جلب رضایتمندی و اعتماد مشتریان به فالیت خود ادامه داده و به ارائه خدمات و محصولات مشغول است. این شرکت با قدرت هر چه تمام تر این هدف را دنبال کرده و به آن استمرار می ورزد.

نام شهر : شیراز

نام شرکت : کوشاریزپردازه

تلفن تماس و پشتیبانی دفتر مرکزی : 09129342927

نام نماینده : مهندس احمدی

موبایل : 09120733953

تلفن تماس :  07132322516

آدرس نماینده: شیراز – چهارراه هنگ – بلوار استقلال – نبش کوچه 3 – پلاک 58 – طبقه اول

 

خدمات ردیابی خودرو در شیراز

شرکت کوشاریزپردازه با سابقه درخشان 15 ساله و با بکارگیری تخصص و تجربیات خود در زمینه عرضه خدمات تخصصی مدیریت ناوگان و ردیابی خودروی سازمان ها، شرکت ها و اشخاص، خدمات ردیابی خودرو در شیراز را انجام داده و بهترین خدمات ممکن را ارائه می دهد. این شرکت با ارائه دستگاه های ردیاب خودرو خود از معتبر ترین و مطرح ترین برندهای اروپایی و نیز ارائه نرم افزار ردیاب خودرو KingGps  بعنوان یکی از تخصصی ترین و بهترین نرم افزارهای ردیابی در جهان بخوبی توانسته است که رضایت و خوشنودی مشتریان را در زمینه عرضه خدمات ردیابی خودرو در استان فارس و نیز در سطوح کشوری بدست آورد.

دستگاه های ردیابی خودرو در شیراز

شرکت کوشاریزپردازه با بکارگیری معتبرترین دستگاههای ردیابی از برترین برندهای موجود نظیرِ  Meitrack ، BCE ، Teltonika ،  Ruptela   و … خدمات ردیابی خودرو در شیراز را انجام می دهد. ازجمله خدمات ارزنده دیگر این شرکت، عرضه خدمات در حیطه ردیاب های شخصی می باشد. ردیاب های شخصی که توسط این شرکت عرضه می شوند در حد بسیار مطلوبی سبک و کوچک و قابل حمل می باشند و استفاده های بسیار مفید و موثری دارند. از جمله موارد مهم بکارگیری اینگونه از ردیاب ها، ردیابی سالمندان و بیماران خاص، ردیابی کودکان و اعضای خانواده، ردیابی حیوانات خانگی و … می باشند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق تر در زمینه دستگاه های ردیاب خودرو و کیفیت مطلوب آنها در جهت ارائه خدمات ردیابی خودرو در شیراز و نقاط مختلف ایران بوسیله شرکت کوشاریزپردازه به لینک های زیر مراجعه فرمائید.

نرم افزار ردیابی خودرو در شیراز

این شرکت برای مشتریان و کاربران خود، نرم افزار ردیاب خودرو KingGps را به عنوان یکی از مطرح ترین و معتبرترین نرم افزار ها و پلتفورم های موجود در نظر گرفته که کاربران می توانند با پرداخت مبلغ ماهیانه مناسبی از خدمات و کیفیت فوق العاده آن بهره مند شوند. یکی دیگر از نرم افزارهای کاربردی و بسیار معتبر، پلتفورم ردیابی کارمندان با نام  نرم افزار ردیابی کارمندان KingPlus است و اپلیکیشن آن روی تلفن همراه نصب می شود و بواسطه آن کارفرمایان و مدیران بخوبی می توانند در هر موقعیت و زمانی پرسنل خود را رصد و کنترل کنند.

مشتریان خدمات ردیابی خودرو در شیراز

شرکت کوشاریزپردازه درباره عرضه خدمات ردیابی خودرو در شیراز و یا ردیابی جی پی اس (ردیابی Gps) یا ردیاب ماهواره ای با شرکت های بسیار معتبر و برندهای با سابقه ای در حال همکاری است.

فروش ردیاب خودرو در شیراز

شرکت کوشاریزپردازه، فروش انواع ردیاب خودرو در شیراز را از برندهای بسیار معتبر Teltonika و BCE و Meitrack و Ruptela با گارانتی یک ساله انجام می دهد. در نمایندگی های دیگز نیز از جمله تهران و دیگر مراکز استان ها، فروش و ارائه خدمات بصورت کامل و با کیفیت مطلوب وجود دارد.

برای کسب اطلاعات دقیق تر در این باره می توانید در صفحه اصلی به منوی ردیاب خودرو مراجعه کرده و لیست ردیاب ها را از برندهای مذکور مشاهده کنید. برای مشاوره تخصصی امکان تماس مستقیم با شماره 09129342927 میسر است.

مجموعه ما در شرکت کوشاریزپردازه با بررسی و آنالیز شرایط ناوگان و وسایل نقلیه شما، تلاش بر ارائه بهترین پیشنهادهای نرم افزاری و سخت افزاری به شما را دارد تا امکان مدیریت و کنترل ناوگان برای شما به بهترین شکل ممکن و با هزینه کمتر و امنیت قوی تر فراهم گردد.

برای تهیه ردیاب خودرو در شیراز و بهره گیری از خدمات مدیریت ناوگان با ما در تعامل باشید.

ارائه 
خدمات تخصصی ردیابی 
دستگاههای ردیاب خودرو 
نرم افزارهای ردیاب خودرو 
در شیراز