فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

مشتری جدید ما شرکت مهندسی سامان آبراه

طی توافقاتی که مدیریت شرکت کوشاریزپردازه با مدیریت شرکت مهندسین مشاور سامان آبراه داشتند، توافق بین طرفین برای استفاده از خدمات مدیریت ناوگان این شرکت حاصل شد.

مهندسين مشاور سامان آبراه داراي رتبه آبياري و زهكشي و كشاورزي، منابع طبيعي مي باشد که از سال 1381 هجري شمسي در زمينه ي مطالعه، طراحي و نظارت بر عمليات اجرايي شبكه هاي آبياري و زهكشي، مطالعات منابع آب، طرحهاي كشاورزي، منابع طبيعي، خاكشناسي و اجتماعی فعاليت مي نمايد. اين مشاور در حال حاضر تعدادي پروژه مطالعاتي، نظارتي و طرح و ساخت در زمينه هاي آبياري سطحي، آبياري كم فشار و تحت فشار، زهكشي سطحي، زهكشي زيرزميني، تجهيز و نوسازي اراضي كشاورزي و مطالعات اجتماعی و نظام های بهره برداری در 13 استان كشور ايران را در دست انجام دارد.

لازم به ذكر است كه يكي از بخشهاي فعال اين مشاور مطالعات اجتماعي، بهره برداري و نگهداري و ايجاد تشكل هاي مردمي و انتقال مديريت شبكه هاي آبياري و زهكشي به بهره برداران مي باشد كه در اين ارتباط فعاليت هاي شايان توجهي در تعدادي از شبكه هاي آبياري و زهكشي كشور صورت گرفته است.

مهندسين مشاور سامان آبراه با تعداد زيادي متخصص با تجربه با درجات دانشگاهي كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري با تجربيات بين 5 تا 30 سال و كتابخانه تخصصي با بيش از 1500 كتاب مرجع و گزارش يكي از برجسته ترين مهندسين مشاور در زمينه آبياري و زهكشي در ايران است.