فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

ردیابی خودرو در تهران

ردیابی خودرو در تهران در سالهای اخیر، با توجه به نیاز ضروری ناوگان حمل و نقل  بسیار مورد توجه کارخانجات و صنایع مختلف قرار گرفته است.

کلانشهر تهران، پایتخت ایران و صنعتی ترین و پر جمعیت ترین شهر کشور می باشد. تهران را می توان کانون اقتصادی ایران نامید چرا که نیمی از بخش های صنعتی کشور را به خود اختصاص داده است. استان تهران با مرکزیت شهر تهران به عنوان قطب صنایع و اقتصاد کشور با توجه به جمعیت بالا و پتانسیل های فوق العاده ای که دارد با توسعه و رشد چشمگیری در این زمینه روبروست. سایر شهرستان های استان تهران از جمله شهریار، اسلامشهر، بهارستان، ملارد، پاکدشت، ری، رباط کریم، ورامین و … نیز در حیطه صنعتی رشد قابل توجهی داشته اند. استفاده از منابع انسانی بسیار و حمل و نقل فراوان در تمامی مجموعه های صنعتی و اقتصادی و …، مدیران و کارفرمایان را بر آن داشته که در جهت تأمین امنیت و بهبود شرایط همچنین کاهش هزینه ها و خسارات و افزایش بهره وری نیروی کار از ردیاب خودرو و انواع جی پی اس استفاده کنند. ردیابی خودرو در تهران و دیگر شهرستان های همجوار، امری مداول و ضروری است و بعنوان یک گزینه مهم در پیشبرد صنایع بلحاظ کیفی محسوب می شود. ردیابی خود رو در تهران با توجه به مرکزیت آن در توسعه و بهبود اقتصادی کشور، یک راه حل عملی برای بهینه سازی صنایع و مدیریت دقیق و کنترل ناوگان می باشد.

دفتر فروش و نمایندگی ردیاب خودرو در تهران

دفتر مرکزی : تهران، خیابان آزادی، ابتدای خیابان شادمهر، ساختمان بانک ملی، پلاک 1

شرکت کوشاریزپردازه دارای نمایندگان فروش و ارائه خدمات در شهرهای مختلف از جمله تهران می باشد و در آنها ارائه خدمات شرکت توسط نمایندگان بطور کامل انجام می شود. این شرکت در راستای جلب اعتماد و رضایت مشتریان خود به فعالیت و ارائه خدمات و محصولات می پردازد. این مجموعه با تمام توان خود برای رسیدن به این هدف تلاش می کند و به پشتیبانی و ارائه خدمات مشغول است.

نام شهر : تهران

نام شرکت : کوشاریزپردازه

تلفن تماس و پشتیبانی دفتر مرکزی : 09129342927

نام نماینده : جناب آقای مهندس موسوی

آدرس نماینده: تهران، شاطره، کیلومتر 13 بزرگراه آیت الله سعیدی، روبروی قایق سازی، جنب پل عابر

تلفن تماس و پشتیبانی نماینده : 09123139458

نمایندگی ردیاب خودرو تهران
نمایندگی ردیاب خودرو تهران
نمایندگی ردیاب خودرو تهران
نمایندگی ردیاب خودرو تهران

خدمات ردیابی خودرو در تهران

شرکت کوشاریزپردازه با تکیه بر سابقه 15 ساله خود در زمینه ارائه خدمات تخصصی مدیریت ناوگان و ردیابی خودرو ها و بخش حمل و نقل سازمان ها، شرکت ها و همچنین اشخاص، خدمات ردیابی خودرو در تهران را با کیفیت هر چه تمام تر انجام می دهد. این شرکت با بکارگیری بهترین و معتبرترین برندهای اروپایی دستگاه های ردیاب خودرو خود را ارائه می کند و همچنین نرم افزار ردیاب خودرو KingGps  را بعنوان تخصصی ترین و مطرح ترین نرم افزار ردیابی دنیا عرضه نموده و توانسته بواسطه خدمات ارزنده خود رضایت مشتریان را در زمینه خدمات ردیابی خودرو در تهران و اقصی نقاط کشور بدست بیاورد.

دستگاه های ردیابی خودرو در تهران

شرکت کوشاریزپردازه همواره از مطرح ترین و تخصصی ترین دستگاه های ردیابی از شاخص ترین برند های اروپایی مانند BCE ، Meitrack ،  Teltonika، Ruptela و … بهره برده و به ارائه خدمات پرداخته است. از طرفی این شرکت، خدمات مطلوبی نیز در حیطه ردیاب شخصی انجام می دهد. ردیاب های شخصی ارائه شده توسط شرکت کوشاریزپردازه دارای ویژگی های خاص از جمله کوچک و قابل حمل بوده هستند. این مدل از ردیاب ها بسیار کاربردی هستند و در موارد بسیار مهمی همچون ردیابی سالمندان و افرادی با بیماری های خاص، ردیابی کودکان و سایر اعضای خانواده، ردیابی حیوانات خانگی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های ردیابی خودرو و همچنین کیفیت فوق العاده آنها جهت ارائه خدمات ردیابی خودرو در تهران و سایر شهرهای کشور بوسیله شرکت کوشاریزپردازه از طریق لینک های موجود اقدام فرمائید.

نرم افزار ردیابی خودرو در تهران

شرکت کوشاریزپردازه یکی از بهترین و تخصصی ترین نرم افزار ها و پلتفورم های ردیابی دنیا را با عنوان نرم افزار ردیاب خودرو KingGps به کاربران و مشتریان خود ارائه نموده بطوریکه آنها می توانند با پرداخت مبلغ ماهیانه مناسبی از خدمات آن در بهترین حالت ممکن برخوردار شوند. از طرفی هم  نرم افزار ردیابی کارمندان KingPlus یکی دیگر از نرم افزارهای تخصصی و مطرح در بین نرم افزارهای ردیابی کارمندان می باشد که این شرکت ارائه نموده و دارای اپلیکیشنی است که بر روی تلفن همراه شما نصب می گردد و مدیران و کارفرمایان می توانند بواسطه آن پرسنل و ناوگان خود را در هر موقعیتی کنترل کنند.

مشتریان خدمات ردیابی خودرو در تهران

شرکت کوشاریزپردازه در مورد ردیابی ماهواره ای یا ردیابی جی پی اس (ردیابی Gps) و یا خدمات ردیابی خودرو در تهران با صنایع، کارخانجات و بسیاری از شرکت های مطرح و برند های نام آشنا همکاری می نماید.

فروش ردیاب خودرو در تهران

شرکت کوشاریزپردازه اقدام به فروش انواع گوناگون ردیاب خودرو در تهران را از معتبرترین برندهای جهانی نظیر Teltonika و BCE و Meitrack و Ruptela همراه با گارانتی یک ساله نموده است. در نمایندگی های سایر شهرها نیز فروش و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب وجود دارد.

برای کسب اطلاعات دقیق در این باره در صفحه اصلی به منوی ردیاب خودرو مراجعه کرده و لیست ردیاب ها را از برندهای ذکر شده مشاهده نمایید. برای انجام مشاوره تخصصی می توانید با شماره مستقیم 09129342927 تماس حاصل فرمائید.

تمام مجموعه شرکت کوشاریزپردازه تلاش می کند که بهترین پیشنهادهای نرم افزاری و سخت افزاری را پس از آنالیز ناوگان و شرایط شما ارائه دهد تا شما مشتریان گرامی بتوانید نلوگان خود را به بهترین شکل ممکن و بسیار دقیق مدیریت نماید.

برای بکارگیری ردیاب خودرو در تهران و نیز انواع خدمات مدیریت ناوگان با ما در ارتباط باشید.

ردیاب خودرو یا GPS چگونه کار می کند؟

در قرن بیست و یکم، تقریباً همه می دانند که از GPS و ردیاب خودرو برای چه کاری استفاده می شود. وقتی از GPS سخن به میان می‌آید، اولین چیزی که به ذهن خطور می‌کند امنیت خودرو است. در حالی‌ که امروزه از GPS خودرو استفاده‌ های گوناگون دیگری می‌شود که ردیابی خودرو دزدیده ‌شده یکی از آن ‌هاست.

استفاده از ردیاب خودرو در تهران و در شهر های بزرگ یک نیاز ضروری برای کنترل وسایل نقلیه ، ناوگان ها و حتی اطلاع از سرقت خودرو می باشد. ردیاب خودرو یک وسلیه کوچک مانند دزدگیر میباشد که معمولا سیم کارت خور هستند و بوسیله آن می توانیم از محل خودرو خود باخبر شویم. این دستگاه روی انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین حتی موتورسیکلت و دوچرخه هم نصب می شود و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

اما آیا می دانید که در واقع چگونه کار می کند؟ یا اینکه به غیر از نشان دادن نزدیکترین محل غذا خوری ، در مورد همه عملکردهایی که سیستم های ردیابی وسیله نقلیه ارائه می دهند، چطور؟ برای یادگیری نحوه کارکرد ناوبری جی پی اس و موارد دیگر، با ما همراه باشید.

جی پی اس چیست؟

شبکه موقعیت یابی جهانی یا GPS شامل 27 ماهواره موقعیت یابی است که به دور زمین در حال چرخش هستند (دارای 24 ماهواره عملیاتی به اضافه 3 ماهواره پشتیبان جهت خرابی احتمالی).

برای اطمینان از اینکه کل جهان توسط صورت فلکی ماهواره های GPS پوشانده شده است، ماهواره ها به گونه ای تنظیم شده اند که چهار ماهواره همیشه در هر شش صفحه مداری قرار بگیرند.

هر ماهواره سیگنال های رادیویی را که توسط ردیاب خودرو در ماشین شما پردازش می شوند، منتقل می کند. در حالی که اگر یک ماهواره نتواند به شما در تنظیم مکان کمک کند، سه یا چهار تای دیگر می توانند در تعیین موقعیت، جهت حرکت و سرعت حرکت شما کمک کنند.

همچنین باید فاصله مکان شما با هر یک از ماهواره ها را بداند. با مقایسه مکان های هر ماهواره و فاصله شما از هر یک از آنها و تکرار مکرر این معادله، سیستم ردیابی وسیله نقلیه جی پی اس ، مکان، جهت حرکت و سرعت حرکت شما را پیکربندی می کند.

انواع مختلف GPS :

نوع سیستم ردیاب خودرو شما تعیین می کند که بعد چه اتفاقی بیفتد.

اگر GPS غیرفعال داشته باشید، داده ها را ذخیره می کند تا زمانی که از خودرو بازیابی شوند.

اگر GPS فعال داشته باشید، این اطلاعات را به یک رایانه مرکزی متصل به اینترنت منتقل می کند.

 بنابراین با ارائه زمان واقعی در یک سیستم ردیابی غیرفعال GPS، مکان را کنترل می کند و داده های خود را در سفرها براساس انواع خاصی از رویدادها ذخیره می کند.

یک سیستم ردیابی جی پی اس فعال به عنوان یک سیستم RealTime نیز شناخته می شود زیرا این روش به طور خودکار اطلاعات سیستم GPS را به به صورت واقعی در زمان واقعی به پورتال یا سیستم ردیابی مرکزی ارسال می کند.

این نوع سیستم معمولاً برای اهداف تجاری مانند ردیابی ناوگان ، ردیاب خودرو در تهران که کلان شهر به حساب می آید یا نظارت بر افراد مانند کودکان یا افراد مسن گزینه بهتری است.

این روز ها تمامی شرکت های بزرگ و کوچک از جمله میهن ، صباح ، به تک ، دومینو و … که ما با آن ها کار کرده ایم از سیستم ردیابی خودرو و ناوگان خود استفاده می کنند و پرسنل و وسایل نقلیه خود را جهت کارایی بیشتر کنترل می کنند.

زیرا به یک مراقب اجازه می دهد تا بداند دقیقاً عزیزانش کجا هستند، آیا به موقع رسیدند یا در طول سفر کجا قرار دارند.

این یک روش مفید برای نظارت بر رفتار کارکنان هنگام انجام کار و ساده سازی فرایندها و رویه های داخلی برای ناوگان تحویل محصولات است

جوانب مثبت ردیاب خودرو :

جی پی اس سیگنال های ماهواره ای خاصی را ارائه می دهد که توسط گیرنده پردازش می شوند. این گیرنده های GPS نه تنها مکان دقیق را ردیابی می کنند بلکه می توانند سرعت و زمان را نیز محاسبه کنند.

موقعیت ها را حتی می توان با کمک چهار سیگنال ماهواره GPS در نماهای سه بعدی محاسبه کرد.

کنترل سیستم موقعیت یابی از ایستگاه های مختلف ردیابی تشکیل شده است که در سراسر کره زمین واقع شده اند.

این ایستگاه های نظارتی در ردیابی سیگنال های ماهواره های GPS که به طور مداوم به دور زمین می چرخند، کمک می کنند.

وسایل نقلیه فضایی سیگنالهای حامل مایکروویو را انتقال می دهند. کاربران سیستم های موقعیت یابی جهانی گیرنده های GPS دارند که این سیگنال های ماهواره ای را تبدیل می کنند تا بتوانند موقعیت، سرعت و زمان واقعی را تخمین بزنند.

در مورد ردیابی تلفن همراه چطور؟

امروزه، دستگاه های ارتباطی موبایل بسیار پیشرفته تر شده اند و مواردی فراتر از توانایی ادامه مکالمه را ارائه می دهند. ردیابی جی پی اس تلفن همراه یکی از این پیشرفت ها است.

همه تلفن های همراه به طور مداوم سیگنال رادیویی را پخش می کنند، حتی در صورت عدم تماس.

شرکت های تلفن همراه با استفاده از اطلاعات مثلث بندی برج های دریافت کننده سیگنال، سالهاست که می توانند محل تلفن همراه را تخمین بزنند.

با استفاده از فناوری GPS که امروزه در بسیاری از تلفن های هوشمند جدید معمول است، بدان معنی است که هر کسی که دارای تلفن هوشمند است می تواند در هر زمان با دقت ردیابی شود.

بنابراین ردیابی GPS تلفن همراه می تواند یک ویژگی مفید برای صاحبان مشاغل، والدین، ​​دوستان و همکاران باشد که به دنبال برقراری ارتباط با یکدیگر هستند

از GPS موبایل به عنوان ردیاب خودرو نیز می توان استفاده کرد. چون هنگامی که در وسیله نقلیه قرار دارد میتوان مکان و سرعت وسیله نقلیه را به راحتی تخمین زد.

این ایستگاه های نظارتی در ردیابی سیگنال های ماهواره های GPS که به طور مداوم به دور زمین می چرخند، کمک می کنند.

وسایل نقلیه فضایی سیگنالهای حامل مایکروویو را انتقال می دهند. کاربران سیستم های موقعیت یابی جهانی گیرنده های GPS دارند که این سیگنال های ماهواره ای را تبدیل می کنند تا بتوانند موقعیت، سرعت و زمان واقعی را تخمین بزنند.

ارائه 
خدمات تخصصی ردیابی 
دستگاههای ردیاب خودرو 
نرم افزارهای ردیاب خودرو 
در تهران