فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

ردیابی خودرو در مشهد

ردیابی خودرو در مشهد در سال های اخیر بسیار مورد توجه مدیران و کارفرمایان بخش های مختلف صنعتی، عمرانی، کشاورزی و … در این خطه قرار گرفته است. کلانشهر مشهد بعنوان یکی از مهم ترین و مورد توجه ترین قطب های اقتصادی کشور شناخته می شود. این شهر، مرکز استان خراسان رضوی است که در شمال شرقی ایران واقع است و دومین شهر پرجمعیت کشور محسوب می شود. کلانشهر مشهد را می توان یکی از مهم ترین شهرهای ایران بلحاظ اقتصادی و صنعتی نامید. با در نظر گرفتن این موضوع که رشد صنعت و تولید در این شهر بزرگ بسیار فزاینده و سریع است نیاز به توجه به مسائل امنیتی بیش از پیش احساس می شود. بر کسی پوشیده نیست که امروزه ردیاب خودرو و ردیاب شخصی در دنیا از جمله دقیق ترین و حرفه ای ترین تجهیزات امنیتی هستند و کاربردهای فوق العاده ای دارند.

ردیابی خودرو در مشهد

ایران نیز همانند دیگر کشورها سال هاست که از این فناوری بهره برده و در تمام شهرهای کشور از آن استفاده می شود. از جمله شهرهایی که ردیابی خودرو و ردیابی شخصی در آن بسیار متداول است کلانشهر مشهد می باشد. البته نه تنها در شهر مشهد بلکه در دیگر شهرستان های استان خراسان رضوی مانند نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه، کاشمر، قوچان، تربت جام، گناباد، فریمان، فیض آباد، صالح آباد، کاریز و … نیز استفاده از این تکنولوژی رایج شده است.

با بهره گیری از انواع GPS تمامی مدیران و مسئولان مربوط به بخش های مختلف تولیدی و صنعتی و همه کسب و کارها می توانند مدیریت ناوگان خود را بصورتی دقیق و بهینه انجام دهند. به عبارت دیگر آنها می توانند با استفاده از ردیاب خودرو و شخصی در هر لحظه و تحت هر شرایطی پرسنل و ناوگان خود را رصد کرده و آنها را کنترل کنند. بدیهی است که این موضوع موجب کاهش خطرات و خسارات احتمالی شده و در نهایت راندمان کاری را افزایش می دهد. بنابراین بدیهی است که ردیابی خودرو در مشهد نقش مهم و موثری در توسعه و پیشرفت اقتصادی در این کلانشهر دارد.

نمایندگی و دفتر فروش ردیاب خودرو در مشهد

دفتر فروش و نمایندگی ردیاب خودرو در مشهد و سایر شهرستان های استان خراسان رضوی موجب شده که ارائه خدمات ردیابی خودرو در مشهد و دیگر شهرهای استان با کیفیتی قابل قبول صورت گیرد. این مجموعه با هدف جلب اطمینان و اعتماد کاربران خود به فعالیت ادامه می دهد و انواع ردیاب خودرو و ردیاب شخصی را با کیفیتی فوق العاده به مشتریان خود عرضه می کند.

نام شهر : مشهد

نام شرکت : کوشاریزپردازه

تلفن تماس و پشتیبانی دفتر مرکزی : 09129342927

آدرس نماینده: مشهد

خدمات حرفه ای ردیابی خودرو در مشهد

شرکت کوشاریزپردازه دارای 15 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات ردیابی خودرو است و با تکیه بر آن بصورتی حرفه ای خدمات ردیابی خودرو در مشهد را انجام می دهد.  دستگاه های ردیاب خودرو که توسط این شرکت ارائه می شوند متعلق به معتبرترین و مطرح ترین برندهای اروپایی هستند. همچنین بهترین و کاربردی ترین نرم افزار ردیابی خودرو با عنوان  نرم افزار ردیاب خودرو KingGps توسط این مجموعه به کاربران و مشتریان ارائه می شود.

جی پی اس ( GPS ) چیست؟

ردیاب خودرو و یا جی پی اس به عبارت ساده همان موقعیت یاب ماهواره ای است که تمامی اطلاعات مهم و ضروری در مورد خودرو را در خود ذخیره کرده و در اختیار افراد قرار می دهد. بکارگیری ردیاب ها در هر لحظه و موقعیتی فرد را از مکان خودرو و یا فرد مورد نظر آگاه می کنند. ردیاب ها دستگاه های کوچکی هستند و در آنها سیمکارت قرار گرفته و بر روی تمامی وسایل نقلیه از کوچکترین تا بزرگترین آنها نصب می شوند. استفاده از این دستگاه که بعنوان دزدگیر هم شناخته می شود نامحدود است.

ردیاب چیست

دستگاه های بکار گرفته شده در خدمات ردیابی خودرو در مشهد

این مجموعه با بکارگیری برترین و معتبرترین دستگاه های ردیاب اروپایی مانند Meitrack، Teltonika، Ruptela و BCE به انجام خدمات ردیابی خودرو در مشهد مبادرت می ورزد. خدمات ردیابی شخصی هم در شرکت کوشاریزپردازه انجام می شود و انواع ردیاب شخصی با کیفیت بالا به مشتریان ارائه می گردد. ردیاب های شخصی، کوچک، سبک و قابل حمل هستند و استفاده های بسیاری دارند. این ردیاب های مفید و پرکاربرد برای ردیابی افراد بیمار و افراد مسن، کودکان و سایر اعضای خانواده، حیوانات خانگی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خصوصیات انواع دستگاه ردیابی خودرو برای ردیابی خودرو در مشهد از لینک های زیر استفاده کنید.

نرم افزار و پلتفورم ردیابی خودرو در مشهد

نرم افزار ردیاب خودرو KingGps از جمله بهترین و دقیق ترین پلتفورم ها و نرم افزارهایی است که شرکت کوشاریزپردازه به مشتریان و کاربران خود ارائه نموده است و مشتریان می توانند با پرداخت مبلغی معین بصورت ماهانه از آن بهره مند شده و از تمامی امکانات و قابلیت های آن استفاده کنند. از سوی دیگر  نرم افزار ردیابی کارمندان KingPlus نیز ارائه دیگری از شرکت کوشاریزپردازه می باشد که از جمله مفیدترین و پرکاربردترین نرم افزارهای ردیابی کارمندان است و دارای یک اپلیکیشن بوده که در تلفن همراه نصب می شود و به تمام  افراد این امکان را می دهد که ناوگان و پرسنل خود را بخوبی مدیریت کنند.

مشتریان خدمات ردیابی خودرو در مشهد

شرکت کوشاریزپردازه در حوزه ردیاب ماهواره ای و ردیابی جی پی اس (ردیابی Gps) و یا همان خدمات ردیابی خودرو در مشهد با تعداد زیادی از برندها، شرکت ها و سازمان ها همکاری می کند.

فروش انواع ردیاب خودرو برای خدمات ردیابی خودرو در مشهد

این مجموعه موفق ترین دستگاه های ردیابی خودرو را از برندهای مطرح اروپایی همانند Teltonika و Ruptela و BCE و Meitrack بهمراه یک سال گارانتی و با کیفیت بالا برای انجام خدمات ردیابی خودرو در مشهد به فروش می رساند. شرکت کوشاریزپردازه با بهره گیری از آنها، بهترین خدمات را برای ردیابی خودرو در مشهد ارائه می دهد. این خدمات و محصولات فوق العاده و حرفه ای نه تنها در مشهد بلکه در سایر شهرهای کشور نیز در دسترس است.

برای اطلاع دقیق در این باره به منوی ردیاب خودرو واقع در صفحه اصلی مراجعه و فهرست تمامی ردیاب ها از برندهای نام برده را مشاهده کنید. همچنین برای دریافت مشاوره حرفه ای با شماره 09129342927 تماس حاصل فرمائید.

این شرکت با مدیریتی دقیق پس از بررسی و تجزیه و تحلیل شرایط و ضوابط کاری شما، مفیدترین و کاربردی ترین پیشنهادات نرم افزاری و سخت افزاری را به شما ارائه نموده و شما را برای مدیریت دقیق و بهینه ناوگان و پرسنلتان همراهی می کند.

جهت بهره مندی از دستگاه ردیاب خودرو در مشهد و همچنین خدمات ردیابی خودرو در مشهد با ما در ارتباط باشید.

ردیابی خودرو