فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

ردیابی خودرو در قم

ردیابی خودرو در قم این روزها بسیار متداول است. دلیل این امر آنست که کلانشهر قم نیز همانند دیگر شهر های کشور در حال توسعه است و صنایع و مراکز تولیدی بیش از پیش در حال توسعه و پیشرفت هستند. از این رو ردیابی خودرو و استفاده از انواع ردیاب خودرو و ردیاب شخصی در جهت مدیریت ناوگان و نظارت بر پرسنل و کارکنان در هر موقعیتی بسیار لازم و ضروری است. جی پی اس یک موقعیت یاب دقیق است که شما را در هر لحظه و یا موقعیتی از مکان خودرو و یا فرد مورد نظر آگاه می کند. این روزها در تمام شهرهای کشور ایران با توجه به رشد روز افزون صنایع و رشد چشمگیر نیروی کار و ناوگان حمل و نقل، استفاده از ردیاب های خودرو و شخصی بسیار است و کلانشهر قم نیز از این امر مستثنی نیست. نه تنها در مرکز استان قم بلکه در شهرستان های دیگر این استان مانند قنوات، جعفریه، کهک، دستجرد و سلفچگان نیز بکارگیری ردیاب خودرو و ردیاب شخصی رواج یافته است. با کمک GPS ها مدیران و کارفرمایان می توانند زیرمجموعه خود را بصورتی بهینه و دقیق کنترل کنند.

ردیابی خودرو قم

استفاده از این موقعیت یاب ها موجب می شود که در کسب و کارها از بروز خسارات احتمالی جلوگیری شود و راندمان کاری بالاتر رود که این امر بهبود وضعیت اقتصادی را در پی خواهد داشت. ردیابی خودرو در قم هم ترقی و رشد اقتصادی بی سابقه ای را برای این شهر و سایر شهرستان های استان قم به ارمغان آورده است. ردیاب خودرو و ردیاب شخصی از جمله تجهیزات امنیتی فوق العاده ای هستند که استفاده از آنها بسیار به نفع صنایع و واحدهای تولیدی و کارخانجات است.

نمایندگی و دفتر فروش ردیاب خودرو در قم

شرکت کوشاریزپردازه با دارا بودن نمایندگی و دفتر فروش ردیاب خودرو در قم به ارائه خدمات ردیابی خودرو در قم و دیگر شهرستان های استان قم با کیفیت هر چه تمام تر مشغول است. هدف این کمپانی جلب نمودن خوشنودی مشتریان و کاربران خود با ارائه برترین و با کیفیت ترین خدمات و محصولات در زمینه انواع ردیاب خودرو و ردیاب شخصی می باشد. از این رو این مجموعه با تمام توان و همگام با فناوری های روز در این زمینه به فعالیت مشغول است.

نام شهر : قم

نام شرکت : کوشاریزپردازه

تلفن تماس و پشتیبانی دفتر مرکزی : 09129342927

نام نماینده: آقای یزدانی

نام شرکت : شرکت سرما آفرین شمال

آدرس نماینده:  قم ، هفت تیر ، بین کوچه 8 و 10 ، جنب عینک آرمان ، پلاک 162

تلفن تماس و پشتیبانی نماینده : 09127595218

تعریف ردیابی خودرو بصورت کلی

جی پی اس ( GPS ) و یا ردیاب خودرو در حقیقت یک موقعیت یاب ماهواره ای برای ایجاد امنیت می باشد که اطلاعات لازم و سوابق مرتبط را برای ردیابی در خود ذخیره می نماید. استفاده از ردیاب در هر لحظه و شرایطی به شما این امکان را می دهد که مکان خودروی خود را پیدا کنید و یا از محل فرد مورد نظر خود مطلع گردید. به عبارت دیگر ردیاب خودرو یک دستگاه کوچک می باشد که در آن سیم کارتی جای می گیرد و بر روی تمام وسایل نقلیه از دوچرخه گرفته تا کامیون نصب می شود. ردیاب خودرو که بعنوان دزدگیر هم شناخته می شود می تواند بصورت نامحدود استفاده شود.

تعریف ردیابی خودرو بصورت کلی

خدمات مهم و بارز ردیابی خودرو در قم

سابقه طولانی و 15 ساله شرکت کوشاریزپردازه در زمینه انجام انواع خدمات تخصصی در حیطه ردیابی خودرو و ردیابی شخصی جهت مدیریت ناوگان برندها، کمپانی ها و سازمان ها موجب شده که این شرکت خدمات حرفه ای ردیابی خودرو در قم را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. این شرکت با ارائه دستگاه های ردیاب خودرو  از حرفه ای ترین و مطرح ترین برندهای اروپایی و نیز با عرضه نرم افزار ردیاب خودرو KingGps با عنوان کارا ترین و بهترین نرم افزار ردیابی در سطوح بین المللی توانسته رضایت مشتریان و کاربران را منحصراً در زمینه خدمات تخصصی ردیابی خودرو در قم و همچنین دیگر شهرهای کشور بدست آورد.

دستگاه های ردیابی خودرو ارائه شده در حوزه ردیابی خودرو در قم

شرکت کوشاریزپردازه با استفاده از حرفه ای ترین و تخصصی ترین دستگاه های ردیاب متعلق به نام آشناترین برندهای اروپا همچون Teltonika، Ruptela، BCE و Meitrack، خدمات ردیابی خودرو در قم را به انجام می رساند. شرکت کوشاریزپردازه همچنین خدمات ردیابی شخصی را با کیفیت هر چه تمام تر ارائه می دهد و انواع ردیاب شخصی حرفه ای و پیشرفته را به کاربران خود عرضه می نماید. ردیاب های شخصی بواسطه دارا بودن ویژگی های مهم و منحصر بفردی مانند کوچک، سبک و قابل حمل بودن برخوردار هستند و از این رو جزو مفیدترین و پرکاربردترین ردیاب ها می باشند. از مهمترین موارد استفاده این ردیاب ها، ردیابی سالمندان، ردیابی خردسالان و سایر افراد خانواده، ردیابی افراد دارای بیماری خاص از جمله آلزایمر، ردیابی حیوانات خانگی و … هستند.

برای اینکه بصورت دقیق از جزئیات و ویژگی های مهم دستگاه های ردیابی خودرو برای ردیابی خودرو در قم و سایر شهرها مطلع شوید به لینک های زیر مراجعه کنید.

ردیاب شخصی TKSTAR

پلتفورم و نرم افزار کاربردی ردیابی خودرو در قم

شرکت کوشاریزپردازه بهترین و دقیق ترین نرم افزار و پلتفورم ردیابی در سطح جهانی را با عنوان نرم افزار ردیاب خودرو KingGps  به کاربران خود ارائه نموده و افراد این امکان را دارند که با پرداخت نمودن مبلغی مشخص بصورت ماهانه از همه قابلیت ها و امکانات آن استفاده کنند. از طرفی  نرم افزار ردیابی کارمندان KingPlus هم یکی دیگر از پلتفورم های کاربردی ردیابی کارمندان می باشد که این شرکت ارائه نموده است و دارای یک اپلیکیشن است که برروی گوشی هوشمند نصب شده و به همه امکان رصد و کنترل ناوگان و پرسنل خود را خواهد داد.

کاربران و مشتریان نام آشنای خدمات ردیابی خودرو در قم

شرکت کوشاریزپردازه در حیطه ردیابی جی پی اس (ردیابی Gps) و ردیاب ماهواره ای و یا خدمات ردیابی خودرو در قم با بسیاری از مراکز تولیدی، صنعتی، کارخانجات و … همکاری می نماید.

فروش انواع مختلف ردیاب خودرو در قم

شرکت کوشاریزپردازه با فروش بهترین دستگاه های ردیابی خودرو متعلق به بهترین و با سابقه ترین برندهای موجود در اروپا همچون BCE و Ruptela و Teltonika و Meitrack با گارانتی یکساله و با کیفیت بالا، خدمات ردیابی خودرو در قم را انجام می دهد و انواع مختلف ردیاب در قم را به فروش می رساند. این خدمات با کیفیتی بالا مانند قم در دیگر شهرها و استان های ایران انجام می شود.

برای کسب اطلاعات دقیق در این مورد در صفحه اصلی به منوی ردیاب خودرو مراجعه کرده و به لیست همه ردیاب ها از برند های مذکور دسترسی پیدا کنید. برای مشاوره تخصصی با شماره 09129342927 تماس بگیرید.

شرکت کوشاریزپردازه کوشش می کند تا با ارائه برترین و جامع ترین پیشنهادات نرم افزاری و سخت افزاری به شما پس از بررسی و تجزیه و تحلیل موقعیت و شرایط ناوگان شما، شما را در مدیریت هر چه بهتر و دقیق تر ناوگان و پرسنل تان یاری دهد و به افزایش راندمان کاری و بهبود اقتصادی کسب و کار شما کمک کند.

برای برخورداری از ردیاب خودرو در قم و دریافت خدمات ردیابی خودرو در قم با ما در ارتباط باشید.

ردیابی خودرو در قم