فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

ردیابی خودرو در قزوین

ردیابی خودرو در قزوین چه در گذشته و چه در امروز بسیار مورد توجه صاحبان کسب و کارها و مشاغل مختلف قرار داشته است چرا که استفاده از انواع تجهیزات امنیتی بخصوص ردیاب های شخصی و ردیاب های خودرو موجب افزایش بهره وری بیشتر نیروی انسانی و کارکرد بهتر ناوگان حمل و نقل شده است. کلانشهر قزوین مرکز استان قزوین و یکی از مهم ترین شهرهای ایران است. استان قزوین بدلیل همجواری با پایتخت کشور و نیز به سبب پتانسیل بالای صنعتی و عمرانی در سال های اخیر توانسته به رشد قابل ملاحظه ای در این حوزه دست یابد. همزمان با توسعه صنعت و واحد های صنعتی، تولیدی و کارخانجات، تعداد پرسنل و ناوگان حمل و نقل و وسایل نقلیه نیز بطور چشمگیری افزایش می یابند. بنابراین نظارت و کنترل ناوگان نیز دشوارتر خواهد شد. برای جلوگیری از خسارات احتمالی که گاهی جبران ناپذیر هستند و نظارت دقیق برا پرسنل و واحدهای حمل و نقل، استفاده از ردیاب خودرو و یا ردیاب شخصی یک گزینه ایده آل است. امروزه نه تنها ردیابی خودرو در قزوین بسیار متداول و مورد توجه است بلکه در سایر شهرستان های استان قزوین از جمله تاکستان، البرز، بوئین زهرا، آبیک و آوج نیز از انواع ردیاب خودرو و ردیاب شخصی برای ردیابی و مدیریت ناوگان استفاده می شود.

ردیابی خودرو در قزوین

با بکارگیری جی پی اس ها در تمامی واحدهای صنفی و تولیدی، صنعتی و … کارفرمایان قادرند با دقیت و صحت بالا ناوگان خود را رصد و کنترل کنند و آنها را مدیریت نمایند. مدیریت حرفه ای و بهینه ناوگان توسط مدیران یک مجموعه، کاهش خسارات احتمالی، افزایش راندمان کاری و بازده بالا و در نهایت بهبود شرایط و رشد اقتصادی و توسعه کسب و کار را بدنبال خواهد داشت. با این تفاسیر نمی توان نقش ردیابی خودرو در قزوین و سایر شهرستان های استان قزوین را در بهبود شرایط اقتصادی استان نادیده گرفت.

نمایندگی و دفتر فروش ردیاب خودرو در قزوین

وجود نمایندگی و دفتر فروش ردیاب خودرو در قزوین و سایر شهرستان های استان سبب شده که خدمات ردیابی خودرو در قزوین و حومه در بهترین حالت ممکن انجام شود. شرکت کوشاریزپردازه در جهت جلب رضایت مشتریان و کاربران خود همگام با دانش و تکنولوژی روز دنیا حرکت می کند و انواع ردیاب شخصی و ردیاب خودرو را به کاربران خود عرضه می نماید.

نام شهر : قزوین

نام شرکت : کوشاریزپردازه

تلفن تماس و پشتیبانی دفتر مرکزی : 09129342927

آدرس نماینده: قزوین

خدمات ردیابی خودرو در قزوین

شرکت کوشاریزپردازه با دارا بودن حدوداً 15 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات تخصصی ردیابی خودرو، خدمات ردیابی خودرو در قزوین را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. این شرکت  دستگاه های ردیاب خودرو خود را از برترین و معتبرترین برندهای موجود در اروپا ارائه می دهد و نیز نرم افزار ردیاب خودرو KingGps را تحت عنوان کاربردی ترین و حرفه ای ترین نرم افزار ردیابی خودرو به مشتریان خود عرضه می نماید.

خدمات ردیابی خودرو در قزوین

دستگاه های موجود برای خدمات ردیابی خودرو در قزوین

دستگاه های موجود برای ارائه خدمات ردیابی خودرو در قزوین جزو مطرح ترین و فوق العاده ترین دستگاه های ردیاب خودرو در اروپا از جمله  Teltonika، BCE ، Meitrack و Ruptela هستند که این شرکت به مشتریان خود ارائه می دهد و خدمات ردیابی خودرو در قزوین را با کیفیت هر چه تمام تر انجام می دهد. شرکت کوشاریزپردازه علاوه بر خدمات ردیابی خودرو، خدمات ردیابی شخصی را نیز ارائه می دهد و انواع مختلف ردیاب شخصی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. ردیاب های شخصی از جمله مفیدترین و پرکاربردترین ردیاب ها هستند و کوچک و سبک و قابل حمل می باشند. از ردیاب شخصی برای ردیابی سالمندان، افراد دارای کهولت سن، کودکان، حیوانات خانگی و … استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات لازم در مورد انواع مختلف دستگاه های ردیاب خودرو برای ردیابی خودرو در قزوین به لینک های زیر مراجعه کنید.

نرم افزار ردیابی خودرو در قزوین

یکی از بهترین و تخصصی ترین نرم افزارهای ردیابی که بوسیله شرکت کوشاریزپردازه ارائه می گردد نرم افزار ردیاب خودرو KingGps است و تمام کاربران مجموعه می توانند بصورت ماهانه با پرداخت مبلغی مشخص از تمام قابلیت ها و امکانات آن استفاده کنند. همچنین این شرکت  نرم افزار ردیابی کارمندان KingPlus را به مشتریان خود عرضه می نماید که از جمله حرفه ای ترین و کاربردی ترین پلتفورم های ردیابی کارمندان می باشد و دارای یک اپلیکیشن است که بر روی گوشی هوشمند نصب می شود و به هر فردی این امکان را می دهد که به مدیریت بهینه و هر چه بهتر ناوگان خود بپردازند.

مشتریان خدمات ردیابی خودرو در قزوین

شرکت کوشاریزپردازه در زمینه ردیابی جی پی اس (ردیابی Gps) و ردیاب ماهواره ای و یا بعبارتی خدمات ردیابی خودرو در قزوین با عده کثیری از نهادها، سازمانها، برندها و شرکت ها همکاری می کند.

فروش دستگاه های ردیاب خودرو در قزوین

بهترین دستگاه های ردیاب خودرو از برترین برندهای اروپایی همچون Teltonika، Meitrack، BCE و Ruptela توسط شرکت کوشاریزپردازه با یک سال گارانتی برای خدمات ردیابی خودرو در قزوین به فروش می رسند. این شرکت دستگاه های ردیاب خودرو در قزوین را با کیفیت بالا برای خدمات ردیابی خودرو در قزوین ارائه می دهد. خدمات و محصولات قابل ارائه شرکت در تمام شهرهای ایران در دسترس است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره در صفحه اصلی به منوی ردیاب خودرو مراجعه نموده و لیست همه ردیاب ها را ملاحظه کنید. برای دریافت مشاوره تخصصی با شماره 09129342927 تماس بگیرید.

شرکت کوشاریزپردازه تلاش می کند تا با بررسی شرایط ناوگان مشتریان، بهترین شرایط سخت افزاری و نرم افزاری را به آنها ارائه دهد تا مشتریان گرامی بتوانند مدیریت ناوگان خود را با کیفیت هر چه تمام تر انجام دهند.

برای استفاده از خدمات ردیابی خودرو در قزوین با ما تماس بگیرید

ردیابی خودرو در شهر قزوین