فروش و ارائه خدمات تخصصی ردیابی

021-88012637

09129342927

شنبه-پنج شنبه: 9 الی 18

پشتیبانی مشتریان 24/7

info@kinggps.ir

ارتباط با ما

فیلتر کاهش دهنده مصرف سوخت سوپرتک

سوپرتک محصولی منحصر به فرد از شرکت ویراسبز برای کاهش مصرف سوخت است . استوانه ای مشبک است که شامل قطعاتی نظیر آهنربا، دیود، و اجزای سرامیکی بوده و دارای خاصیت کاتالیزوری می باشد. دستگاه صرفا با شناور شدن درون مخزن سوخت خودروهای بنزینی و گازوئیلی فعال گشته و نیاز به هیچگونه اتصال برقی، مکانیکی و هیدرولیکی با دیگر اجزای خودرو ندارد.

این دستگاه از طریق ایجاد امواج الکترومغناطیسِ مادون قرمز که توانایی اصلاح موقت ساختار مولکولی سوخت را دارند، عمل می نماید. در واقع این امواج واکنش مؤثرتر سوخت و اکسیژن را فراهم می آورند. عملکرد این دستگاه به گونه ای است که اجزای سوخت را که معمولا در اثر احتراق ناقص از اگزوز خارج می گردند، به صورت بهینه محترق نماید. در حقیقت به کمک این دستگاه آلاینده های بالقوه، جذب فرآیند احتراق گشته و تولید گازهای مضر را به حداقل ممکن می رساند.

مکانیزم عملکرد سوپرتک

پس از اینکه سوپرتک در مجاورت سوخت درون باک خودرو قرار گرفت، در اثر حرکت خودرو سوپرتک درون مخزن شناور شده و اقدام به انتشار امواج الکترومغناطیس مادون قرمز در مخزن سوخت می کند. سوپرتک از این طریق پیوند‌های درون مولکولی واندروالس سوخت را ضعیف می‌کند. مزیت ضعیف شدن پیوند‌های درون مولکولی سوخت این است که با تبخیر جزئی سوخت، سطح تماس واکنش افزایش می‌یابد (اختلاط  بهتر بخار سوخت و هوا به دلیل هم فاز بودن)، که در نتیجه منجر به بهینه‌شدن فرآیند احتراق و انجام واکنش با راندمان بالاتر می شود.

بنابراین سوپر تک با جلوگیری از احتراق ناقص و استفاده بهینه از سوخت موجود در مخزن، ضمن کاهش مصرف، با جلوگیری از انتشار  مونوکسید کربن موجب کاهش آلودگی هوا می‌شود. از طرفی سوپر باعث کاهش ذرات سوخته نشده می شود که این ذرات علاوه بر انتشار در هوا، در موتور و سیستم خروجی وسیله نقلیه رسوب می‌کنند و مشکلاتی را برای عملکرد فنی ماشین به وجود می آورند.

در این فیلم طرز کار  فیلتر کاهش دهنده مصرف سوخت سوپرتک به صورت گرافیکی قابل مشاهده است.

پخش ویدئو

شرکت کوشاریزپردازه مفتخر است که این خدمت را هم در کنار سایر خدمات به مشتریان خود ارائه نماید. برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.

همچنین کاتالوگ این محصول را از لینک زیر می توانید دانلود نمایید :